Reggel arra keltem, hogy Carol az arcom simogatja. Boldoggá tett az érintése, elmosolyodtam, és odahajoltam hozzá egy csókra. Gyönyörű volt, szerettem a reggeli, bájos mosolyát és kócos, szőke haját. Ennél szebb reggelt nem is kívánhattam volna magamnak.
-Hogy aludtál, Szépség?
Kérdezte Carol.
Melletted nagyszerűen.
Válaszoltam nyújtózva, majd hozzábújtam, mire ő a hajammal kezdett játszani. Annyira megnyugtató és meghitt volt ez a reggel, legszívesebben egész nap ki sem keltem volna az ágyból.
-Mikor szeretnél bemutatni a szüleidnek úgy is, mint a párod?
-Nem gondolkodtam még rajta, hogy hogy közöljem ezt velük. Kicsit félek a reakciójuktól. De minél előbb szeretném.
-Látszik, hogy mennyire szeretnek, és el fognak fogadni téged.
-Én is ebben reménykedek. De azon is el kell gondolkoznunk, hogy meddig szeretnénk itt maradni. Nem akarok félelemben élni és bujkálni. Az a ház téged illet Carol, senkinek nincs joga elzavarni onnan téged.
-Én is gondolkodtam, mikor és hogyan szeretnék visszamenni. Azért még mindig bennem van ami történt és soha többé nem akarom látni azt az embert.
-Ne aggódj gondoskodunk róla. Kitalálom, hogy jutunk vissza oda biztonságban, bármi áron.
Ezután beszélgettünk még egy kicsit így összebújva, majd lassan kikecmeregtünk az ágyból, felöltöztünk és kimentünk a konyhába.
Anya már ott volt, a reggelit készítette.-Jó reggelt lányok! Hogy aludtatok?
-Nagyon jól, köszi anya. Mit sütsz?
-Tojásrántottát és virslit, remélem Carol is szereti.
-Igen, szeretem, köszönöm Lily!
Anya mosolyogva nyugtázta a barátnőm illedelmességét, majd mindketten helyet foglaltunk az asztalnál. Apa is most lépett be a konyhába, vidáman kívánt jó reggelt-et nekünk.
Közben végig azon gondolkodtam, a mai reggeli alkalmas lenne-e arra, hogy elmondjam, Carollal egy pár vagyunk. Nagyom szerettem volna már, hogy tudják, de egyben féltem is.
Végül úgy döntöttem még agyalok kicsit a problémán, megfigyelem a szüleim mennyire kedvelik Carolinet, és akkor majd eldől.Mikor anya elkészült a reggelivel és elkezdtünk enni, észrevettem, hogy a szüleim mennyire jól elvannak Carollal, nevetgélnek együtt, érdeklődnek felőle. Annyira jó hangulat lett az asztalnál, hogy kedvem támadt volna azonnal kimondani, de mikor belekezdtem volna, egy hang sem jött ki a torkomon.
Arra gondoltam, még nincs itt az ideje, majd átgondolom, hogy adjam be nekik, de már annyira ideges voltam ez miatt, csak túl akartam lenni rajta.A reggeli után segítettünk anyának elpakolni, majd Carollal bementünk a szobámba.
-El kell mondanom nekik. Most.
-Mit kell elmondanod nekik?
Kérdezte Carol meglepődve a kétségbeesésem látva.
-Mindent. Vagyis először azt, hogy együtt vagyunk.
Caroline ekkor odalépett hozzám és megfogta a kezem és biztatóan így szólt:
-Nem lesz semmi baj, hidd el nekem.
-Látom, hogy kedvelnek téged, nagyon jó benyomást tettél rájuk. Szóval annyira nem félek.
-Szeretnéd, hogy együtt mondjuk el?