Nagyon szeretek Carol mellett elaludni, mellette felkelni, közös programokat csinálni vele, egyszóval vele tölteni minden időm.
Minden nap meglepett valami aprósággal, akár egy ágyba hozott reggelivel vagy éppen egy kirándulással.
Egyik nap azzal keltett, hogy húzzam a bikinim, mert indulunk a strandra. Egy wellness nap vele kettesben, többre nem is vágyhattam volna. Hétköznap volt, így szerencsére nem is voltak sokan a fürdőben. Elsőként a gyógyvizes medencében mártóztunk meg.-Köszönöm, hogy elhoztál, nem is tudtam, hogy a közelben ilyen nagy fürdő van.
-Pedig tudok még neked sok újdonságot mutatni.
Mondta Carol sejtelmes mosollyal az arcán.
Közelebb húztam magamhoz, és minden félelem nélkül megcsókoltam. Ez volt az első alkalom, hogy közterületen kimutattam a szerelmem egy lánnyal, de boldogan tapasztaltam, hogy senkit nem érdekelt. A másik sarokban éppen egy hetero pár falta egymást, az ilyesmi a strandokon alap, ezért meg is mondtam volna a magamét, ha valaki a mi szájrapuszinkat sérelmezi.
Miután beszélhettünk kicsit a kellemes, meleg vízben, megnéztük az úszómedencét is. Az otthoni medencében már láttam, hogy Carol nagyon jól úszik, de az nem elég nagy ahhoz, hogy versenyezhessünk benne. Ezért most kihívtam egy gyorsúszásra, és fogadtunk abban, hogy este a vesztes teljesíti a nyertes minden kívánságát.
Carolban erre előjött a versenyszellem, igazi elszántságot láttam az arcán.
Azonban meglepettségemre sokkal gyorsabban tudott úszni, mint sejtettem.-Tudtad, hogy általánosban versenyszerűen úsztam Grace?
Kérdezte Carol nevetve, mire nagy sokára én is beértem a medence végébe.
-Héj, de ez így csalás!
-A fogadás az fogadás.
Azért annyira nem panaszkodtam az egyenlőtlen erőviszonyok miatt, mert szívesen tettem a barátnőm kedvére bármikor.
Párat ezután ugrottunk még a vízbe, majd dél közeledtével elindultunk enni valamit. Ő cézár salátát evett, én pedig sült halat hasábburgonyával. Ha úgy volt, szeretett nagyokat enni, de ez mégsem látszott az alakján. Teljesen oda voltam érte, és büszkén mentem vele kézenfogva, nem is törődve azzal a néhány rosszalló tekintettel, amit kaptunk.
Délután ittunk egy-egy gyümölcskoktélt, aztán elmentünk csúszdázni. Kicsit újra gyereknek éreztem magam, mert mindig ezt vártam legjobban a strandokon.
Estefelé összepakoltunk, és elindultunk haza.-Nagyon köszönöm ezt a napot Szerelmem!
-Örülök, ha jól érezted magad.
-Veled mindig. Ha csak otthon filmezünk nekem az is tökéletes, de azért jó volt kicsit kimozdulni.
Hazaérve amint becsukta Carol a bejátati ajtót, megfogtam a kezét, és magamhoz húztam. Hosszan megcsókoltam, közben a kezem már a pólója alatt járt.
-Valaki nagyon türelmetlen.
Suttogta a fülembe.
-Jó volt ma, de őszintén, már alig vártam, hogy hazaérjünk.
-Tudod megnyertem azt a versenyt.
Emlékeztetett.
-Még szép, hogy tudom és a jutalmad nem marad el.
Azzal magamhoz húztam még egy csókra, és elindultunk az emeletre lepakolni.
-Szeretném, ha velem fürödnél.
-Azthittem, ma már eleget voltumk együtt a vízben.
-Azthittem, most csak szó nélkül teljesíted a kívánságaim.