Watak

268 7 10
                                    

Watak Utama & Watak Sampiangan

☂️watak nie actually ada ramaiiii~ lagi tpi aq terang mane yg kire penting je dulu.

Watak Utama

First - Nama : Elmin Lizam
Username : Elmin, Min, Am,
Umur : 22 tahun
Lahir : 26 / 1
Status: pelajar University
Intro story : (Protagonis) Seorang yang sayang sangat-sangat akan keluarganya. Seorang yang baik hati. Elmin merupakan kawan rapat kepada Dahmil Rizal sejak kecil. Kemahiran beliau ialah berlari pantas dan suara kuatnya jelas di dengari. Elmin mudah salah faham akan sikap penjaganya, Hazril Ufirizmi. Mudah menagis akan hal keluarga sahaja dan benda yang beliau takut.

Second - Nama: Harun Murni
Username :Haru, Aru, Murni, Harun
Umur: 25 tahun
Lahir: 4 / 9
Status:pelajar University (Ajk)
Intro story: Seorang ahli jawatan kuasa pelajar (ajk) yang bertanggungjawab di University. Seorang yang bijak dan mahir berlawan. Seorang yang suka berkawan ramai. Penampilan Harun seorang yang tenang tetapi sebenarnya dia seorang yang mudah hilang sabar, tidak suka ditipu dan ganas. Seorang yang setia dan matang.Hobinya ialah menunggang motosikal pada waktu malam dan belajar pada waktu lapang. Kelemahannya ialah cahaya matahari.

Third - Nama : Sharul Ozriml
Username : Sha, Sharul
Umur: 25 tahun
Lahir: 19/8
Status : pelajar University & kerja
Intro story: Seorang yang sombong dan mempunyai perwatakan yang dingin. Sharul merupakan kawan rapat kepada Harun Murni kerana mempunyai minat yang sama dengannya. Beliau mempunyai seorang adik sepupu yang bernama Kaell Ozriml .Sharul juga bakal merangkap sebagai CEO di syarikat keluarga sepupunya itu. Hobi gemar meluangkan masa di club malam. Kelemahan tidak suka akan cahaya matahari.

Fourth - Nama : Kaell Ozriml
Username: Ell, Kaell
Umur : 24 tahun
Lahir : 30/ 11
Status: pelajar University
Intro story : Seorang yang bersifat kebudak-budakan. Kadang-kadang musuh dan kawan kepada Harun Murni. Seorang yang mesra dan baik hati. Sering salah faham akan Harun Murni,membuatkan beliau tidak suka akannya. Beliau mudah bergaul dengan senior sahaja kerana sering di anggap sombong oleh pelajar lain. Ini kerana mempunyai penampilan yang serupa dengan abang sepupunya, Sharul Ozriml.

Fifth - Nama: Dahmil Rizal
Username: Dahmi, iz
Umur: 22 tahun
Lahir: 1/5
Status: pelajar University & pekerja sambilan
Intro Story: Seorang yang tekun berkerja. Walaupun beliau miskin tetapi mempunyai semangat kerja dan belajar yang kuat. Dahmil kawan rapat kepada Elmin Lizam oleh sebab itu, beliau sangat mengenali latar belakang Elmin sejak kecil. Bekerja sambilan di club malam. Seorang mudah lupa dan pendengar yang setia.

Watak Sampingan

First - Nama: Hazril Ufirizmi
Username :abang Hazril
Umur: 28 tahun
Lahir : 13/2
Status : Juru gambar &penjaga (half)
Intro story : Seorang profesional dalam bidang Juru gambar.Seorang yang tegas, pemarah dan mudah salah faham kerana mempunyai sikap 'overprotective' terhadap Elmin Lizam. Hazril merupakan abang kembar seiras, kepada Aril Ufirizmi. Hazril merupakan kawan rapat kepada abang Elmin Lizam,ini merupakan faktor Elmin di jaga oleh Hazril.

Second - Nama: Aril Ufirizmi
Username :abang Aril
Umur: 28 tahun
Lahir : 13/2
Status : Penulis novel &penjaga
Intro story: Seorang yang baik hati dan pendiam. Aril merupakan adik kembar seiras kepada Hazril Ufirizmi. Beliau merupakan penjaga kepada Elmin Lizam sepanjang ketiadaan abang kembarnya.Beliau juga kawan rapat dengan abang Elmin Lizam.

Third - Nama: Milia Natasha
Usernames : Lia,Tasha
Umur:23 tahun
Lahir : 1/ 12
Status : pelajar University
Intro story : Seorang yang memahami dan sangat rapat dengan Elmin Lizam sejak kecil. Ramai pelajar salah faham akan sifat Milia dan menggangap Milia seorang yang sombong.Milia tidak suka akan orang asing.

Fourth - Nama: Nufil Aqmal
Username: Nufil, Mal, Aqmal
Umur:25 tahun
Status : pelajar University
Intro story: Seorang yang mesra dan pemaaf tetapi mempunyai penampilan yang ganas. Kawan baik dengan Harun Murni di University. Rahsia beliau ialah mudah di tipu. Penasihat yang setia. Beliau sering mempunyai idea yang licik. Seorang senior yang bertanggungjawab.

Fifth - Nama : Quen
Status : pelajar University
Intro story: Seorang yang misteri (unknow). Hobinya, Stalker.

Takdir kamiWhere stories live. Discover now