Understanding

2.2K 219 2
                                    

Jongin ႏွင့္အဘိုး ခနတာ တိတ္ဆိတ္သြားၿပီးေနာက္ အဘိုးက ေမးခြန္းထုတ္သည္.
"ေျမးေလး Kyung Soo ေျမးေလး တကယ္ကိုသေဘာမတူဘူးဆိုရင္ အဘိုး အတင္းအၾကပ္ မလုပ္ပါဘူး ဒါေပမဲ့ ေျမး ျငင္းရတဲ့ အေၾကာင္းအရင္းကိုေတာ့ အဘိုးသိခ်င္တယ္ကြယ္"

"ကြၽန္ေတာ္ ကြၽန္ေတာ္ အခ်စ္မပါပဲ အိမ္ေထာင္ေရးတစ္ခုကိုတည္ေဆာက္ဖို႔ ယံုၾကည္ခ်က္မ႐ွိဘူး ၿပီးေတာ့ ေယာက်ာ္းေလးအခ်င္းခ်င္း"

"ေအာ္ ေျမးရယ္ အဘိုးလည္းJonginအဘြားနဲ႔ ခ်စ္လို႔ ယူခဲ့ၾကတာမဟုတ္ပါဘူးေျမးရဲ႕ အဘိုးရဲ႕အေဖနဲ႔ သူရဲ႕အေမနဲ႔ ကသူငယ္ခ်င္းအရင္းေတြမို႔ သေဘာတူခဲ့ၾကတာ အတူေနတာၾကာသြားရင္ သံေယာဇဥ္ေတြၿငိတြယ္ၿပီး ေနာက္ဆံုး အခ်စ္တစ္ခုေပါက္ဖြားလာႏိုင္တယ္ေျမး အဘိုးလည္း အခုထိ သူ႔ကို ယူခဲ့ရေလျခင္းလို႔ တစ္ခါမွေနာင္တမရခဲ့ဖူးဘူး သူနဲ႔ေတြ႔ဆံုေပးခဲ့တဲ့ မိဘေတြကိုပဲ ေက်းဇူးတင္တယ္ ၿပီးေတာ့ အခုေခတ္ႀကီးမွာ ေယာက်ာ္းေလးအခ်င္းခ်င္းဆိုတာ မဆန္းေတာ့ပါဘူးေျမးရယ္ တစ္ခ်ိဳမိန္းကေလးေတြထက္စာရင္ ေျမးက အမ်ားႀကီးပိုျဖဴစင္ပါတယ္ကြယ္ အဘိုးေျပာတာယံုပါ "

"ဟုတ္ ဟုတ္ အဘိုး ကြၽန္ေတာ္ ထပ္စဥ္းစားပါဦးမယ္"

"ေအးကြယ္ေျမးတို႔ ႏွစ္ေယာက္ သြားနားေတာ့ေလ"

Kyungsoo အခန္းထဲေရာက္မွ အိပ္မက္မက္ေနလား ေတြးေနမိသည္.သူက Kim Jonginနဲ႔ မဟုတ္ေသးဘူး Kim Jongin က သူနဲ႔ အင္း လက္ထပ္ရမယ္ ?

ဟာ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး ဟုတ္တယ္ အဘိုးက ဒီတိုင္းေျပာတာေနမွာပါ..

ဒါမဲ့? ခုေလးတင္ Kim Jonginႀကီးက သေဘာတူလိုက္တယ္မလား?😭😭😭
ဘာလို႔သေဘာတူတာလဲ?
သူ႔အဘိုး စိတ္ခ်မ္းသာဖို႔လား?

Kyungsooငိုခ်င္လာပါၿပီေနာ္😞
.............................
အေပၚထပ္မွ Jonginမွာလည္း
ငါ ခုေလးတင္ သေဘာတူလိုက္တာမလား?

အာ ငါအခုKyungsooကိုလက္ထပ္ရေတာ့မွာလား?
ဟုတ္တယ္မလား?

တစ္ညလံုး အေတြးေပါင္းစံုျဖင့္ ႏွစ္ေယာက္လံုး အတူတူအိပ္မေပ်ာ္ခဲ့ၾကသည္မွာ.........

.............................

"အဘိုး ကြၽန္ေတာ္ ေက်ာင္းသြားေတာ့မယ္"

You Could Change My Everything(Season-1 Completed) (Uni+Zaw)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora