Kidding Of Love

2.3K 193 2
                                    

Baekhyun တစ္ေယာက္ gameဆိုင္သြား မလို႔ဆိုၿပီး အိမ္က ကားကိုျပန္လႊတ္ကာ တစ္ေယာက္ထဲ ေျခလ်င္ေလ်ွာက္လာသည္.

"အား luhan ေရာ junmyeonေရာ တစ္ေယာက္မွ လိုက္မကူေဆာ့ေပးၾကဘူး တစ္ေယာက္ထဲပ်င္းပါတယ္ဆို kyungsooကလည္း ေခၚလို႔ရမယ္မထင္ဘူး ဟူး"

ညေနခင္း Gameဆိုင္သြားေသာ လမ္းကေလးေပၚမွာ ပြစိပြစိျဖင့္ တစ္လိမ့္လိမ့္ ေလ်ွာက္ေနေသာ Baekhyunပံုစံေလးမွာ ကေလးေလးတစ္ေယာက္
မုန္႔အလုခံရသျဖင့္ မေက်နပ္ေနပံုေလးႏွင့္တူသည္.

လမ္းေလ်ွာက္ရင္းျဖင့္ မနက္က လူႀကီး အေၾကာင္းကိုျပန္ေတြးမိေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းတို႔က စူထြက္လာကာ ဆံပင္အုပ္အုပ္ကေလးကို ဘယ္ညာရမ္းပစ္လိုက္သည္.

"သြား. အဲ့လူႀကီးလည္း ဘာမွန္းကိုမသိဘူး ဝင္တိုက္တုန္းက တိုက္ၿပီး လူကိုလာေၾကာင္ၾကည့္ေနတာ
႐ူးေနတာလား မသိဘူး အာ့ ကားကိုဘလိုေမာင္းေနတာလဲ ဒီလူေတြ!!!'

Baekhyunေနာက္မွ ကားက အ႐ွိန္ျပင္းျပင္းျဖင့္ ပြတ္ဆြဲသြားရာ လူက ယိုု္င္ၿပီး လဲသြားေလသည္.

"အာ့ လူေတြ အား ေျခေထာက္နာ လိုက္တာ က်ိဳးၿပီလားမသိဘူး'

ကားက အေ႐ွ႕ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာ ရပ္သြားသည္.
ထို႔ေနာက္ လူတစ္ေယာက္ဆင္းလာကာ baekhyun႐ွိရာသို႔ေလ်ွာက္လာသည္.

"ေကာင္ေလး ရရဲ႕လား ငါလည္း အျမန္ေမာင္းခ်င္ေဇာနဲ႔ သတိမထားလိုက္မိဘူး'

"မထားလို႔ ရမလားဗ် မေတာ္တဆ က်ိဳးသြားရင္ဘလိုလုပ္မလဲဗ် ခင္ဗ်ားတို႔ေတြ!!!!!! ဟင္ ခင္ဗ်ား မနက္က"

Baekhyun မ်က္လံုးေလးတို႔ ျပဴးက်ယ္သြားကာ လက္ညိဳးတထိုးထိုးျဖင့္.
ထိုလူကလည္း အခုမွ ေသခ်ာၾကည့္မိဟန္ျဖင့္

"အာ..မင္း မင္း Baek Baek"

"ခင္မ်ားဗ်ာ ခင္ဗ်ားနဲ႔ေတြ႔လိုက္ရင္ အက်ိဴးကိုမေပးဘူး မနက္ကလည္း တိုက္မိရတာနဲ႔ အခုလည္း ၾကည့္ဦး!!'

Chanyeolလည္းBaekhyunေဘးတြင္ ဒဴးေထာင္ထိုင္ခ်လိုက္ၿပီး

"ေတာင္းပန္ပါတယ္ ေကာင္ေလးရယ္ ကိုယ္တကယ္သတိမထားမိလိုက္လို႔ပါ ျပပါဦး ေျခေထာက္က ဘာျဖစ္သြားေသးလည္း?"

You Could Change My Everything(Season-1 Completed) (Uni+Zaw)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora