Engage?

2.1K 186 8
                                    

"ေျမးေလးတို႔ ေစ့စပ္ပြဲကို ဘသူေတြဖိတ္ခ်င္ၾကလဲ?"

အဘိုးမွ kyungsooတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ေမးလိုက္ျခင္း....

အေဖတို႔ရြာမွျပန္လာၿပီးေနာက္ေန႔မနက္ထမင္းဝိုင္းတြင္အဘိုးက စကားစေတာ့သည္.

အေဖကသေဘာတူပါတယ္ လို႔ေျပာလိုက္ေတာ့ ျပံဳးျပံဳးႀကီးနဲ႔ ငါသိပါတယ္ သေဘာတူမွာပါ ဆိုၿပီး ေက်နပ္ေနသည္..

"ဟို ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့သူငယ္ခ်င္း၃ေယာက္ဆိုရင္ရပါၿပီ အေဖနဲ႔ေဒၚႀကီးတို႔က မလာေတာ့ဘူးဆိုလို႔ေလ "

"ေအးကြယ္ လူႀကီးဆိုေတာ့ ခရီးသြားရလာရတာ ခက္ခဲမွာေပါ့ ေစ့စပ္ပြဲ ပဲဆိုေတာ့လည္း Jonginကေရာ ေျမး.."

"ကြၽန္ေတာ္က Chanyeolတို႔ ညီအကိုႏွစ္ေယာက္ရယ္ ဦးေလးSongတို႔ မိသားစုရယ္ပါပဲအဘိုး'

"ေအးကြယ္ အေမာင္Songတို႔ကလည္း မင္းsecretaryအျဖစ္က အနားယူသြားကတည္းက မေတြ႔ရေတာ့တာ ဟုတ္တာေပါ့ သူတို႔ကိုလည္းဖိတ္ရမွာ အ၊ဲ့ဆို လက္႐ွိအတြင္းေရးမွဴးပါဖိတ္လိုက္ေလသား'

"ဟို ကြၽန္ေတာ္က အဆင္ေျပေပမယ့္ Chan...
အင္း ရပါတယ္ အဘိုး ကြၽန္ေတာ္ဖိတ္လိုက္မယ္'

Jongin Chanyeolတို႔အေၾကာင္းကိုေျပာမလို႔လုပ္ၿပီးမွ မသင့္ဘူးထင္၍စကားစျဖတ္လိုက္သည္..

Boraကို အထင္ေသးသြားမည္ကို မလိုလားတာေၾကာင့္လည္းပါသည္..

ဘယ္သူဘာေျပာေျပာ Boraက အလုပ္ႀကိဳးစားေသာ သူတစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ Jonginမ်က္ႏွာမပ်က္ခ်င္တာလည္းပါမည္...

"Chanyeolတို႔ မိဘေတြလည္းပါတယ္မလား သား?"

"ပါတာေပါ့ အဘိုး ကြၽန္ေတာ္ေမ့ေနတာ ပါးပါးနဲ႔မားမားက မပါလို႔မွမရတာ'

ငယ္စဥ္ကတည္းက မိဘေမတၱာကင္းကြာခဲ့ရေသာJonginကို Chanyeolအေဖနဲ႔အေမက Chanyeolနဲ႔စခင္သည့္အခ်ိန္ကတည္းက မိဘေမတၱာေပးခဲ့ၾကသည္..

ထို႔ေၾကာင့္ Chanyeolေခၚသလို ပါးပါးနဲ႔မားမားဟုသာေခၚခဲ့သည္..

အမ်ားၾကားမွာ လူႀကီးဆန္လြန္းေသာ မာနႀကီးလြန္းေသာKim Jonginကို Chanyeolပါးပါးနဲ႔မားမားထံတြင္ေတာ့ ႐ွာေတြ႔မည္မဟုတ္ပါ.

You Could Change My Everything(Season-1 Completed) (Uni+Zaw)Onde histórias criam vida. Descubra agora