Sen Hep Yalandın

288 16 6
                                    

Tıpkı bir sürpriz gibi, gözlerimde gördüm seni.
Hava eşeyli soğuk, hissediyorsun değil mi ?
Zaman epeyli ağır, farkındasın değil mi ?
Bir şeyler eksik gibi. Bana olan sevgin misali. Daha ne kadar beklemem gerekiyor, açıkla bana. Daha ne kadar kırılmalıyım, anlat bana. Bu savaş uğruna, hazine uğruna kimleri, neleri feda etmeliyim, göster bana. Kulaklarıma yabancı bir konuşma fısıldanıyor. Hiç duymadığım tarzda. Beni benden alır aslında. Sana olan sevgim varlığı için sebebinin varlığına ihtiyaç duymadı. Aynı zamanda gelişmedi. Bir anda. Toz bulutu. Bugün gibi. Sana olan sevgim asla bozguna boyun eğmedi. Aynı zamanda körelmedi. Kartopu etkisi misali. Bana asla yazmayacak olman gerçekten de üzücü.
O kadar garipsin ki...
O kadar etkileyicisin ki...
Bu bir gerçek, sen hep yalandın. Beni sokak lambalarıyla başıboş bıraktın. Asla ardına bakmadın. Zaten hiç bakmazdın. Evet yarın, ertesi gün. Seni her gün görüyorum. Ama anlarsın ya, bugün bitmeye hazırlanıyor. Son buluyor. Defterden 18 Kasım 2018 sayfası kopuyor, henüz seni hiç görmemişken.
Ne üzücü ! Ne zaman öleceğimizi bilmiyoruz ve bugün seni yeniden arayamadım. Sesinle kulaklarıma ziyafet çektiremedim. Geceleri kendimi, senin adına dua ederken buluyorum. "Umarım uykusunu alarak uyanır, umarım sınavları başarılı geçer çünkü gerçekten emek veriyor. Sorunları ile başıboş durumda. Ona yardım etmeme izin ver. Eğer bir karşılık bekliyorsan harap et beni. Yücelt onun benliğini. Mutlu olsun yeter."
Üşüyorum ve sen hep yalandın.
Korkuyorum ama sen hep yalandın.
Asla gerçekleşmeyecek bir yalan.
Bitkin düşüyorum, çünkü yalanın arkasındaki gerçeği göremiyorum.
Bir sorun var. Sen hep yalandın.
Sen, asla günahından bıkmayacağım bir yalansın.
Sen hep yalandın.
Sen hep kartları sakladın.
Sen hep blöf yaparsın.
Sen hep yalandın...

Olmayan Birine Mektuplar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin