Sana inandım. Sana bağlandım. Sana çoktan bağnaz kaldım. Arka taraftan sesini duyuyorum, ama kollarını göremiyorum. İnsanlar arkamdan konuşuyor, onları sessizce dinliyorum. Sonra oturup onlara gerçeği anlatıyorum.
Kaybolan günler.
Kaybolan insanlar.
Hayat gerçekten de bir film gibi. Ama asla dilediğin gibi gitmiyor. Ve kendimle kısa bir zamandır barışığım. Asla o günleri anmak istemiyorum. Evet, o hayalleri parçalayan kasaplardan bahsediyorum.
Günler kayboluyor, hadi onunla beraber gidelim. İki sene önce kendime bir söz verdim. Ve zamanı geldi de geçiyor. Evet seni seviyorum.Her şey gidiyor, onunla beraber her şey gidiyor.
Her şey gidiyor, onun kalbinin izi siliniyor. O anı hissetmeme izin ver çünkü gidiyor. Hayatımızı bekleyerek geçiriyoruz ardından defalarca pişman oluyoruz. Hâla gencim ve bunu yaşayamıyorum. Onu hala seviyorum.
Hepimiz gidiyoruz, dönmemek adına hepimiz gidiyoruz. Aptal dünya düzeni böyle işliyor ve biz sadece izliyoruz. Bunlar sona erdiğinde biliyorum ki hepimiz arkaya bakmak için can atıyor olacağız. Sadece senin bana ne yaptığını bilmeni istiyorum.Onu 13 sene önce kaybettim, onu asla görmedim. Ve Tanrı'ya sordum. "Ondan ne istedin ?" Cevabım asla gelmedi. Ama iletildiğinden emindim. Artık sorma ihtiyacı duymuyorum ya da sadece kendimi kandırıyorum. O beni anlayabilirdi. Kasaplar onu anlamak istemedi. Aynaya baktığımda, gece odamı vurduğunda onu görüyorum. Onun son gününü hatırlamak istiyorum.
Her şey gidiyor, onun beraber gerçek çekilmez bir hâl alıyor.
Her şey gidiyor, onun yokluğu yalnızlığımla beraber hissediliyor. O anı hissetmeme izin ver çünkü gidiyor. Hayatımızı bekleyerek geçiriyoruz adından defalarca pişman oluyoruz. Hâla gencim ve bunu yaşayamıyorum. Onu hâla çok seviyorum. O yüzden kimse yanlış yaptığımı söyleyemez.
Akşam hâla genç, hâla taze.
Hepimiz gidiyoruz, dönmemek adına hepimiz gidiyoruz. Aptal dünya düzeni böyle işliyor ve biz de buna göz yumuyoruz. Bunlar sona erdiğinde biliyorum ki hepimiz arkaya bakmak için can atıyor olacağız. Sadece senin bana ne yaptığını bilmeni istiyorum.Hadi her şeye yeniden başlayalım.
Seninle konuşurken dramatik olmak istemiyorum. Çünkü sanırım bundan hoşlanmıyorsun. Bazı zamanlar seni aramak istiyorum. Kaybettiklerimin yanında sen bir hazine gibisin.
Hadi her şeye sıfırdan başlayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmayan Birine Mektuplar
RomanceO asla beni anlamadı. O asla beni duymadı. O asla varlığını kanıtlamadı. Ama insan onun varlığını inkar etmek için aptal olmalıydı.