Yeni komşum

1.1K 32 5
                                    

Hello my friends!!!Öncelikle daha yeni yazmaya başladığımı biliyorum ama eğer hikayeyi sevdiyseniz vote vermeniz 5 saniyenizi almaz.Neyse yeni bölüme geçelim...


Yolda takılıp yere yapışmama sebep olan kitaba bakıyorum.Okuyup okumama arasında gidip geliyorum.Kim böyle bi kitabı yolun ortasına koyar ki!Belki benim bulmam için özellkile koymuşlardır.Ah tamam saçmalıyorum ama yani başka türlü de çok saçma.Acaba neden ben?Neden böyle bişey yaptılar?İçinde yazan şeylerle benim ne alakam var?Kitap neden bu kadar eski?Babam böyle kek yapmayı nerden öğrendi?-ben pasta değil kek severim tm mı .s.s-her neyse zaten kitaba sonra bakarım şimdi kıyafetleri yerleştireyim.Ben böyle kıyafetlere dalmışken odanın kapısının hızla açılmasıyla olduğum yerden zıplayıp kafamı dolabın kapağına çarptım.Ah babam(James) biraz daha yavaş ya da nazik olsaydı iyi olurdu çünkü başım zongluyor!!Babama gülümsemeye çalışarak ''Ne oldu babacım''dedim.Tabi babamda ''Yan tarafa yeni taşınan komşularımızı ziyarete gidicez,çabuk hazırlan''dedikten sonra hemen kapıyı kapatıp aşağıya indi.Ben de hemen gömlek ve altına kot şort  giydim.Yeni komşu ziyaretini pek sevmezdim,giderdik,babam sohbete dalar ve bende koltuğa gömülüp sıkıntıdan offlamakla zamanımı geçirmiş olurum.Buradaki ailelerde pek çocuk olmuyor ne yazık ki...

Aşağı indiğimde babamın tip bakışlarını umursamadan dışarı çıktım.Babamla birlikte yeni komşuların kapısını çaldık.Kapıyı güleryüzlü bi bayan açtı yanında da kocası olduğu belli olan bi adam vardı.Kadın''Merhaba, siz şu karşıdaki villada oturan komşularımız olmalısınız?''dedi.Babam da onaylayınca içeri girdik.Kadın''Ben Emma bu da kocam Matt''dedi kocasını da göstererek.Koltuklara oturduğumuzda yine sıkıntıdan patlamayı planlarken Mrs.Emma bana dönerek ''Tatlım biliyor musun benim de senin yaşlarında bi oğlum sıkılırsan onun odasına çıkabilirsin belki iyi anlaşırsınız ''dedi gülümseyerek.Bende başımı evet anlamında salladım.Bi süre sonra izin isteyip yukarı çıktım.Kapıları tek tek açıp kontrol ettikten sonra çocuğun odası olduğundan emin olduğum kapıyı tıkladım ve içeri girdim.Girmemle ağzımın açık kalması bir oldu çünkü önümde  baya yakışıklı bir meteor duruyordu ama bana sinirli bi şekilde bakıyodu.Meteor(M)Ally(A)

A:Merhaba ben Ally sen?

M:Jackson ve sen de kimsin?(M burdan sonra J harfi oldu)

A:Dedim ya Ally

J:Hayır o değil burda ne işin var?

A:Ben karşıdaki evde oturuyorum da

J:He anladım annem seni buraya gönderdi ve sende geldin odaya geç ama karıştırmak yok,soru sormak yok anlaştık mı?

Ben daha ağzımı açamadan odaya girdi.Gıcık hatta kütük ne olucak!Neyse içeri geçtim ve odayı incelemeye başladım.Sporcu olduğu belli kaslarından da:))odasındanda ama hang spor dalıyla ilgilendiğini bilmiyordum.Tam sormak için ağzımı açmışken yaptığımız anlaşma aklıma geldi ve sustum eninde sonunda öğrenirim zaten hıh!Di mi ?Off konuşmamak ne sıkıcı bişeymiş ya mesela ben çok konuşurum bu yüzden babam hep' sus,kafam şişti'der.Bi gün Selly'le tartışmıştım ve bütün gün çıt çıkarmayınca babam' hasta mısın?doktora gidelim mi' diye sorular sormaya başlamıştı.Şimdi böyle bi kızın konuşmadan durması çok anormal oluyo haliyle.

Ben böyle dalıp gitmişken yüzüme yediğim tokatla yerimden sıçrayıp karşımdakine bağırmam bi oldu.Tahmin edin o kişi kim?tabikide Jackson!Bağırmama karşın kahkahayla gülmesi sonucu kafasına bi yastık yiyip susturuldu.Gülmeyi kesip üstüme gelmeye başladı.Üstüme çıkıp gıdıklamaya başladı.Gıdıklaması sonucu bu sefer ben kahkahalara boğuldum.Durması için elime geçirdiğim yastıkla ona vurmaya başladım.O da bana kafama attığı yastıkla karşılık verdi.yastıklardan çıkan tüyler havada uçuşuyodu ve bizde hem oynayıp hem kahkahalara boğuluyoduk.Bu sırada kapıdaki babamı ve Jackson anne babasını farkettim.Jackson'ı kaş göz hareketleriyle uyarmaya çalıştım ama olmadı.Babamın öksürmesiyle anca farkedebildi.Üçüde bize kızgın bakışlar atıyorken birden gülmeye başladılar bunla birlikte bizde gülmeye başladık.Ama ceza olarak yastık tüylerini topladık.Toplarken Jack'in benim okuyacağım okulda okuduğunu ve okulun basketbol takımında olduğunu öğrendim.Telefon numaramı aldı.

Tamam,kabul ondan birazcık hoşlanmış olabilirim.Neyse ben böyle düşünürken eve gelmişiz.Odama çıktığımda üstüme pijamalarımı giyindim.Masama oturduğumda o gizemli kitap dikkatimi çekti.Belki de okumaya başlamalıyımdır??

Yeni bölümde görüşmek üzere....

Ejderin RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin