Isaac!!!!

791 27 5
                                    

Evet ejderseverler,şunu söylemek istiyorum ki kitabımda bazı karakterler alıntıdır.Ama sakın benzetme yapmayın çünkü sadece bazı nesneler ve karakterler var.Onun dışında herşey farklı ama benziyo dicekseniz de o sizin görüşünüz saygı duyarım.

Bu arada yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın;)))))))))

Multimedia=Isaac

Ah!!İnanmıyorum şu an Isaac babamla konuşuyor yani o buraya gelmiş.Isaac kim derseniz o benim çocukluk aşkım ama o hep beni arkadaşı olarak gördü hatta benden hoşlandığı kızı ona ayarlamamı istemişti.Ama bana gerek kalmadan kız Isaac'le çıkmaya başlamıştı.O zamanlar çok sinirlenmiştim ve kızın yüzüne turtayı-turta yemeye bayılırım da:)))-yapıştırmıştım.Niye yaptın diye sorunca da 'elimden aydı çok sakarım' demiştim.Isaac de zaten bi süüre sonra ayrılmış ama o süre içerisinde de benle'Sakar kız' diye dalga geçmeyi ihmal etmemişti.

Bunları bi kenara bırakıp ne dediklerini dinlemeye başladım.

Babam''Niye görüşmek istedin ben sana bu çok tehlikeli demedim mi?!''dedi sinirli bir şekilde tabi arada etrafı kolaçan etmeyi unutmuyordu.

Isaac''Sana anlatmanı söyleşmiştim sen anlatmadığın için olabilir mi acaba?!!''dedi ve alnındaki damar belirginleşmişti.Bu da onun baya sinirlendiği anlamına geliyordu.

''Peki anlatıcam ama alışması zamana ihtiyacı olucak''dedi babam.Bense hiç bişey anlamıyordum.

Isaac''Sen anlat ben yanındayken bu durumu daha çabuk anlar''dedi pis pis sırıtarak.Babamınsa yüzü gergin bi ifade almıştı.

Babam''Ben gitmeliyim zaten sürekli iş bahanesi uydurduğum için şüphelenmeye başlamıştır.''Isaac da''Merak etme,ona bunları anlatınca böyle bi sorunun kalmıcak''dedi.Babam da vedalaşıp arabasına yöneldi bende hemen onun göremeyeceği bir yere geçtim.Sonra da dinlediklerimden sonra kafam daha da karıştığı için yürümeye başladım.Hava kararmıştı ama ben hala dalgın dalgın sokakta yürümeye devam ediyodum.

Bir süre sonra etrafıma baktığımda hiçkimsenin olmadığını fark ettim.Birden arka sokaktan sesler gelince koşmaya başladım.Telefonuma baktığımda şarjının bittiğini gördüm.Lanet olasıca şey!!Arkamdan metal sesleri gelince arkama dönüp baktım ve iğrenç bi robotumsu yaratık-bunun tam olarak ne olduğunu ben de bilmiyorum-gördüm.Şaşkınlıktan olduğum yerde durmuş o şeye bakıyordum.

O yaratıksa bana doğru tiz bi sesle bağırarak geliyordu.Birden kendime geldim ve koşmaya başladım.Aramızdaki mesafe kapanıyordu ve canavar o yılanbaşlı robot kollarıyla saldıracaktı.Artık kaçıcak yerim kalmamıştı.Gözlerimi kapatıp sonumun gelmesini beklemeye başladım.Ama bişey olmayınca yavaşça gözlerimi açtım.Ellerim etrafa yeşil bir ışık saçıyordu ve etrafıma yeşil bitkilerden kalkan oluşturmuştu.Bi dk,bi dk BENİM ELLERİMDEN YEŞİL BİR GÜÇ ÇIKYORDU VE BİTKİLERDEN KALKAN OLUŞTURMUŞTU.Ben ellerime şaşkınlıkla bakarken o ry(robotumsu yaratığın kısaltması,napıyım çok uzun:DD)kalkanı parçalamıştı.Tam metal bıçağı saplıcakken yuvarlanarak kurtuldum ve ayağı kalktım.

Son sürat koşuyordum yardım isteyip bağırıyordum ama nasıl oluyosa kimse durmuyorduBu arada metal bir bıçak elbisemin ucunu koparttı.Çok sinirlenmiştim bu şey beni öldürmeye çalışıyor hiç kimse bunu görmüyor veya duymuyor üstüne üstlük en sevdiğim elbiselerimden biri yırtıldı.Durdum ve o yeşil gücün geri gelmesi için umut ederek odaklanmaya başladım.Olmuyordu ve ry yaklaşıyordu.Yaklaşıyor,geliyor,işte şimdi yandım.Artık umudum bitmek üzereydiki elim yeniden ısınmaya başladı.Elimin içinde yeşil bi top vardı.Bende şansımı deneyerekten topu ryye doğrulttum.Top yaratığa gelince onun üstünde patladığında onu yere yapıştırdı.Ben de arkama bakmadan kalan gücümle koşmaya devam ettim.

Artık gücüm tam anlamıyla bitmiştim.Gözlerim kararıyordu ve dengemi sağlayamıyordum.Dayanamayıp yere yığıldım.Gözlerim tamamiyle kapanmadan önce Isaac'ı ve ''Ally!!Bu olamaz''diye bağırışlarla yanıma geldiğini gördüm.

Yeni bölümde görüşmek üzere.....

Ejderin RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin