Sabah uyandığımda heryerim tutulmuştu.Gece kitabı okurken uyuyakalmışım.Kitapta şöyle yazıyodu:
Asırlar önce ejderlerle insanlar bir arada yaşarlardı.Ejderlerin ve insanların temsilcisi vardı , eğer bir sorun çıkarsa bu temsilciler kendi türünün fikirlerini alır ve ortak bir kararda buluşurlardı.Sonra temsilciler en iyisini düşünüp sorunu çözerlerdi.Ama biri vardı ki onun hakkında bir çözüm bulmayı bırakın onun adı bile geçmezdi.Onun hakkında konuşulmazdı.Zamanla bu sorunlar büyüdü ve başa çıkılamaz hale geldi.Hepsi onun yüzündendi.Herkes böyle düşündüğü için sürekli kavga çıkartıyorlardı.En sonunda ejder ve insanların temsilcileri bir karar verip onu sürgün ettiler.Onun ise son söyledikleri 'Herkes bunun bedelini ödücek.Bir gün geri dönücem ve o zaman hepiniz saklanıcak delik arıcaksınız!!'olmuştur.
Anladığınız kadarıyla sadece bi bölümünü zar zor okuyabildim.Ama napıyım çok uykum vardı ve ben de çok uykucu bir insanım.Neyse artık heryerim tutulmuş bi şekilde kalktım ve duş aldım.Giyindikten sonra hafif bi göz makyajı yaptıktan sonra en sevdiğim bilekliklerimi taktım.Aşağı indiğimde babam ortalıkta yoktu ama yukardan sesler geliyodu.Yukarı çıktığımda kapısı kapılı olan odadan babamın sesini duydum.Kapıya yaslanıp dediklerini duymaya çalıştım.''Hayır ona daha söyleyemem daha hazır değil bunlara.Biraz zamana ihtiyacım var....Hayır sana diyorum böyle işey olmıcak...Tamam öğrenmeli ama şimdi değil hazır olduğu an söylicem...Sen söylemezsin daha senin kim olduğunu bile bilmi-''AH!Şimdi olmaz ya hem bu vazonun orda ne işi var.Babamın telefonu kapatığını duymamla ışık hızıyla odama dönmem bir oldu.
Ben nefes nefese babamın telefonda kimle ve benle ilgili onla ne konuştuğunu düşünürken kapımı tıklayarak babam içeri girdi.
Babam:'Ally noldu sana böyle?Nefes nefese kalmşsın.'dedi şaşkın(!)bir ifadeyle
Ben:'Ş-şey ben spor yapıyorum.'dedim hala nefesimi düzene sokmaya çalışırken.
Babam:'Ne sporu sabah sabah?'dedi
Ben:'Baba sabah sabah ne yapılır sabah sabah tabikide sabah sporu'dedim.Ben ne zaman böyle iyi yalan söyler oldum!diye düşünürken iç sesim bana Farkındaysan sen zaten çoğunlukla yalan söylersin.deyince iç sesime hak verip babama döndüğümde babam bana işleri olduğunu ve kahvaltıdan sonra dışarı çıkıcağını söyleyip hızla odadan çıktı.Bende bugün elbise giymek istediğim için çiçek desenli elbisemi giyip şirin çiiçekli babetlerimi ayağıma geçirdim.Saçımı düzelttikten sonra aşağı indim.
Babam kahvaltı masasına oturmuştu.Gazeteyi okurken kaşları çatılmış yüzünde gergin olduğunu belli eden bir ifade oluşmuştu.Babam hızla masdan kalkarken ''Kızım ben kahvaltı yaptım işim olduğunu söylemiştim zaten.Çıkıyorum geç kalabilirim.''deyip yanağımı öpüp evden çıktı ama ben durur muyum hemen çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım.Babam arabasına binerken ben de bi taksi tuttum ve ona babamın arabasını izlemesini söyledim.
Babam arabasından inerken ben de taksiden inip onu gizlice takip etmeye başladım.Bir depoya geldiğimde babamın burda ne yaptığını düşünürken duyduğum sesle şaşkınlığım bin kat arttı.Bunun burda ne işi var??!!!!.....
Merhaba ejderseverlerim!!!Bundan sonra size böyle demeye karar verdim.Evet olaylar hala gizemini koruyor ama yavaş yavaş herşey belli olacak.Bu arada geç yazdığım için sorry:(((Bu arada vote verirseniz çok mutlu olurum:)))))
Bu arada multimediada Ally'nin giydikleri var sadece babetinde çiçek deseni var:))))
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE......