#5Ruh Eşi (Omegaverse)

1.8K 98 171
                                    

Dikkat! Bu bölüm baştan aşağı smut. (Ben uyarımı yaptım gerisi sizin sorumluluğunuzda.) Evet bir yıl sonra Haruka yeni bölüm attı. Hahaha ne şaka ama(!) Neyse geçmiş yeni yılınız kutlu olsun! Yeni bölümü begenmeniz dileği ile~

Ash'in bu sözlerini duymam ile irkildim. Güçlü kolları ile belimi daha da sıkı kavradı ve ensemi öptü. Dudaklarının tenime temas etmesi ile daha da zorlaştı kendimi kontrol etmem. Titreyen dudaklarımın arasından nefesimi vererek adını söyledim. Yavaşça başımı ona döndürerek.

"A-Ash.."

Bir şey demeden eli ile yanağımı kavradı sonra baş parmağını alt dudağımın üstünde gezdirmeye başladı. Bana her dokunuşu ile daha da deliye dönecek gibi hissediyordum ve vucudum daha da sıcaklıyordu.

"Eiji. Şu an yaşadıklarının ve yaşayacaklarının hepsi bir rüya."

Nazikçe çenemden tuttu.

"R-rüya mı..?"

Ben cumlemi bitirdiğim an dudaklarıma yapıştı zaten ateş gibi yanan dudaklarımı daha da ısıttı onları emerek. Belimi kavrayan diğer eli tişörtümün içinden girip tenime temas etmeye başladı. Bunun üzerine irkildim kendimi geri çekmeye çalıştım.

"A-Ash--"

Konuşmama izin vermeden aralik dudaklarımın arasından dilini soktu. Damak kısmıma doğru dil darbeleri uyguladıkça tişörtümün içindeki eli de daha yukarı çıktı. Dilimi hafif hafif emerken iki parmağının arasına aldığı meme ucumu kıstırıyordu.

Onu durdurmak istiyordum ama Ash'in kokusu ve vücuduma olan dokunuşlarının verdiği his hareket etmemi hatta düşünmemi bile zorlaştırıyordu. Sonunda Ash alt dudağımı hafif emdikten ve isirdiktan sonra geri çekildi ve nefes almama izin verdi.

Nefes nefese kalmış bir şekilde onun yüzüne bakmaya calistim. Ancak meme uçlarımı hafif sıkışı ile gözlerimi sımsıkı kapayıp agzimdan hafif bir inilti çıkarmamak için kendimi zorladım. Ash yüzünü boynuma gömdü ve öpüp yalamaya başladı.

Bacaklarımı kapatıp birbirine sürtmeye başladım dayanabilmek için. Ash kulağıma doğru yaklaştı ve sıcak nefesini vererek ismimi söyledi.

"Eiji.."

Adımı kulağıma nazikçe söylemesi ile tüm bedenim titredi.

"Feromonlarımı hissediyor musun?"

"F-feromon mu--"

Kulağımı yalamasi ile bir kere daha irkildim. Demek beni bu cezbeden koku Ash'in alfa feromonlarıydı.

Ash yavaşça beni yatağa yatırdı kalbim agzimdaymişcasina atiyordu. Bunun bir rüya olacağını sanacak kadar aptal değilim şüphesiz bu olanlar, hissettiklerim.. hepsi gerçek. Ama içten içe ben de rüya olduğuna inanmak istiyordum böylece her şey daha az utandırıcı bir hal alabilirdi.

Ash üzerimdeki yorganı tek bir hareketle çekti ve üzerime çıktı. Ona nasıl bir ifade ile baktığımı bile anlayamayacak kadar kendimi kaybetmiş hissediyordum. Karanlıkta parlayan o yeşil gözlerine bakakaldım kısa bir süre. O da aynı şekilde bir süre bana baktı.

Sonra nazik bir sırıtış belirdi yüzünde ve yüzüme doğru eğilip dudaklarıma bir buse kondurdu. Ash'in bakışları dokunuşları her şeyi o kadar nazikti ki korkmam gereken bu zamanda şaşırtıcı bir şekilde rahat ve sakin hissediyordum.

Tişörtümü yukarı doğru sıyırdı ve çenemden başlayarak göğüsüme doğru indi, dudaklarını tenime değdirerek. Dayanabilmek için iki bacağımı habire birbirine sürtüp duruyordum. Erekte olan penisimin acı çektiğini ve bir an önce rahatlamak istediğini biliyordum çünkü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ash x Eiji (Banana Fish Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin