Istek üzerine Ash'in kıskançlığı üzerine kurulmuş bir bölüm. Bu bölümde Shorter ve Yue Lung'ı shipledigim için taslamayın lütfen djdndjdj
'Son zamanlarda düşünüyorum da.. Eiji ve Shorter pek bir yakın olmaya başladılar.. Belki asyalı çekimi gibi bir şey gerçekten var. Ama.. Sadece bu mu..? Daha fazla şey var gibi. Neden bu his beni içten içe kemiriyor.. Bu.. Çok rahatsız edici!'
Kafamı masaya gömdüm sinirle ve çaktırmadan yan gözle onları izlemeye başladım. Karşıdaki masada oturmuş konuşuyor ve konuşmaktan çok guluyorlardı.
'O kadar komik ne varsa artık.. Şimdi düşününce kaç saattir orada oturuyorlar..'
Hızlıca ayağa kalktim bilerek şatafatlı bir kalkış yapmıştım dikkat çekmek için. Bunu üzerine ikisi de bana baktılar şaşkınca. Soğuk bir ses tonunda konuştum.
"Ben yatmaya gidiyorum."
Shorter hayret etmiş bir ses tonunda.
"Oha bu saatte mi sen genelde erken uyumazdın."
"Yoruldum Shorter!"
Shorter ve Eiji sesimi yukseltmemin üzerine şaşkınca bana bakmaya başladılar bir şey demeden. Ben de neden böyle olduğuma anlam veremiyordum. Boynumu sivazladim bir süre gozlerimi kaçırarak sonra arkamı döndüm.
"Iyi geceler.."
Dedim ve odama doğru ilerlemeye başladım. Ağır adımlarla ilerlerken arkamdan konuştuklarını duyabiliyordum. Duyduğum cümleleri kulagimla tam secemesem de arkamdan konustuklari barizdi.
Sonunda odamın kapısını açıp sinirle arkamdan sertçe kapadım. Odaya girer girmez yavaşça yatağımın üzerine attım kendimi. Sonra yatağımın yanındaki diğer yatağa baktım bir süre. Bu Eiji'nin yatağı idi. Uzun bir süredir benimle birlikte aynı odada kalıyor. Ama.. bazı nedenlerden dolayı artık uzun zamandır birlikte benim yatağımda uyuyoruz.
'Aptal.. Sahi neden bu kadar büyütüyorum ki.. Shorter benim yakın bir arkadaşım.. Eiji de öyle.. aslında o arkadaşlığın bir diğer seviyesinde ama.. Nedense ikisini bir arada gördükçe kan beynime sicrayacak gibi hissediyorum.'
Bir süre karanlıkta kendi kendime düşüncelere dalmışken yorganı üzerime çektim sinirle ve içine girdim.
Zihnim bana oyunlar oynamaya başlamıştı. Eiji ve Shorter'ın çok yakın oldugu bir görüntü gelmişti gözüme. Shorter Eiji'nin saçlarını okşuyor ve burunlari birbirine deyecek kadar yakın bir mesafede birbirlerine kızarmış bir sekilde bakıyorlardı.
Dıştan bir küfür savurarak yorganı içten kemirmeye ve çekiştirmeye başladım. Oluru olmayacak senaryolar olduguna inansam da, zihnimin bana oyunlar oynadığını bilsem de bir yerde niyeyse bunun gerçek olacağına inanıyor ve çıldırasım geliyordu.
Elbette uyuyamamış ve dakikalarca gözümün önüne gelen görüntüler yüzünden yorganın içinde kendimle savaş vermiştim. Kapının açılmasıyla duraksadım ve kafamı yorganın içinden çıkardım kimin geldiğini görebilmek için. Gelen Eiji idi.
Ses çıkarmadan kapıyı arkasından kapattı odaya girince. Ancak benim uyanık olduğumu görünce şaşkınca bana bakıp ışığı açtı.
"Ash? Sen daha uyumadın mı?"
Kaşlarımı çatarak agzimdan hala kemirdigim yorgan parçasını çıkararak cevap verdim.
"Hayır."
Eiji bir şey demeden dolaba doğru ilerledi ve dolaptan aldığı kıyafetleri yatağın üzerine koydu. Yatağın kenarına oturup üzerini değiştirmeye başladı. Normalde onu izlemekten keyif alırdım ancak sanırım şu an bunu bile yapamayacağım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ash x Eiji (Banana Fish Fanfiction)
Fanfic-Wattpad de ki ilk Banana Fish fan kurgusudur.- Banana Fish adlı animeden uyarlanmış bir fanfiction. Baş karakterler Ash ve Eiji üzerine yoğunlaşılmıştır. Spoiler tehlikesi vardır ayrıca smut da içerebilir.