κεφάλαιο 11

128 23 0
                                    

Γιου- Και δηλαδη εσυ τον καλυψες; (ειπα κλαιγοντας)
Σιχ- Ναι... (ειπα τραβληζοντας)
Γιου- Δεν το περιμενα αυτο απο εσενα και τον Ναμτζουν, ή μαλλον απο εσας τους δυο πρεπει να τα περιμένω ολα (πήρα την φωτογραφια στα χερια μου και εφυγα γρηγορα απο εκει)

Yoongi's pov
Πηγα σπιτι και ανέβηκα βιαστικά τις σκαλες. Εκατσα στο κρεβάτι μου και αρχισα να κλαιω. Δεν ηθελα να δω κανεναν. Δεν μπορω να πιστεψω ολα αυτα που ακουσα.

Jimin's pov
Ειδα τον Γιούνγκι να μπαίνει στο σπιτι και να ανεβαίνει τις σκαλες βιαστικά κλαιγοντας. Τον ρωτησα που πηγε και τι έγινε αλλα δεν μου απαντησε.

Υοοngi's pov
Πως θα το πω αυτο στον Τζιμιν; Και αμα σταματηση να μου μιλάει;Τι πηγε και εκανε ο Ναμτζουν, δεν το αντεχω ολο αυτο. Πλεον δεν θελω να εχω σχεσεις με κανεναν απο τους δυο. Θα παω να μιλησω στον Τζιμιν, πρεπει να μαθει την αληθεια. Κατέβηκα κατω ενω ειδα τον Τζιμιν στον καναπε και πηγα και εκατσα διπλα του.

Τζιμ-Τι εγινε; Που πηγες πριν;
Γιου-Εμαθα ολη την αληθεια.
Τζιμ- Τι;
Γιου-Δεν ειμαστε αδερφια.
Τζ-Πως; Αφου μου ειπες οτι ο πατερας σου ειναι ο Ντοτζουν.
Γιου-Ναι ετσι νομιζα, επειδη η μητερα μου, μου ειπε πολλα ψεματα.
Τζιμ-Δηλαδη?
Γιου-Τον πατερα μου τον λεγαν ΚιονγκΣόκ και εξαφανίστηκε αφότου εμαθε πως η μητερα μου ηταν εγκυος.
Τζιμ-Λυπαμαι...
Γιου-Εμαθα πως πεθαναν οι γονεις σου. Αλλα δεν ξερω αν αυτο σε πονεσει οσο πονεσε εμενα
Τζιμ-Γιουνγκι πες μου. (Ειπα ενω τον κοιταξα με σοβαρο υφος)
Γιου- Ο αδερφος μου σκοτωσε τους γονεις σου και ποτε δεν πληρωσε για αυτο που εκανε, αλλα δεν προκειτε να τον αφησω ετσι. (Μολις ο Τζιμιν ακουσε αυτο που του ειπα λυγισε στα λογια μου και επεσε με τα γονατα στο πατωμα κλαιγοντας με λιγμους.) Τζιμιν συγνωμη αν στο ειπα τοσο ξαφνικα.
Τζιμ-Δεν μπορω να δεχτω οτι μου στέρησε τους γονεις. (Ειπα προσπαθώντας να παρω ανασα)
Γιου-Καταλαβαίνω (του χάιδεψα την πλατη και έπειτα γονάτισα ενω τον αγκάλιασα) θα μπει φυλακή για οτι εκανε.
Τζιμ-ο Ναμτζουν σκοτωσε και εμενα? Για αυτο ειμαι ετσι τωρα?
Γιου- Πιθανόν, ναι...(ειπα ενω εστρεψα το βλέμμα μου προς τα κατω)
Τζιμ-Θελω να βρεις  σε πιο μερος κηδεύτηκα.
Γιου-Ενταξει Τζιμιν (ειπα ενω τον αγκαλιασα). Θα παω να βρω τον Ναμτζουν, πρεπει να του μιλησω.
Τζιμ-Ενταξει.

生き  Still Alive  てる   ~YoonMin~Where stories live. Discover now