Χαιρετησα τον Τζιμιν και πηγα στο αστυνομικο τμημα
Αστ-Καλημερα σας.
Γιουνγκι-Καλημερα
(Καθησαμε και του εξηγησα ολοι την ιστορια)
{...}Αστ- Ομως χρειαζομαστε αποδεικτικα στοιχεια.
Γιου- για αυτο ακριβως ειμαι εδω.Εχω ηχογραφημενο βιντεο τον δολοφονο να παραδεχετε πως τους εχει σκοτωση.
Αστ-Να το ακουσω;
Γιου- (Του εβαλα το ηχογραφιμενο βιντεο αλλα μου ειπε πως δεν μπορουν να ειναι σιγουρη μονο με αυτο) Μα πως μπορειτε να μην ειστε σιγουρη? Αφου το λεει ξεκαθαρα.
Αστ-Ναι αλλα..
Γιου-Δεν ξερω αν εχετε μαθει για τον Παρκ Τζιμιν, το αγορι που βρεθηκε σχεδον νεκρο σπιτι του και τωρα χαροπαλευει στο νοσοκομειο, αλλα επισης ευθυνετε ο Ναμτζουν.
Αστ- Θα δουμε τι μπορουμε να κανουμε. Μπορεις να μου πεις που βρησκετε αυτο το αγορι;
Γιου-Ναι (ειπα ενω του εδωσα το ονομα του νοσοκομειου οπου βρησκοταν ο Τζιμιν)
Αστ-Θα σε ενημερωση αν βρεθει κατι.
Γιου-Ενταξει.Ευχαριστω. (ειπα ενω εφυγα και γυρισα σπιτι)Τζιμ-Γιουνγκι τι εγινε;
Γιου-Ειπαν πως θα το ψαξουν.
Τζιμ-Μαλιστα.{...}
Με τον Τζιμιν περνουσαμε ενα ησυχο απογευμα ωσπου χτυπησε το κινητο μου.Ηταν ο αστυνομικος οπου μιλουσαμε προηγουμενος
Αστ-Συλαμβαμε τον Κιμ Ναμτζουν. Αποπειραθηκε να σκοτωση την μητερα του αλλα την προλαβαν και την εχουν στην εντατικη. Οσο για τον Ναμτζουν τον πιασαμε και θα μεινει πολλα χρονια στην φυλακη. Κατηγορειτε για δυο φονους και αλλες δυο φορες που αποπειραθηκε να δολοφονηση αλλα δεν τα καταφερε.
Γιου- Τι? (Σοκαριστικα μολις ακουσα τα λογια του αστυνομικου αλλα και ανακουφιστηκα που ο αδερφος μου μπαινει φυλακη για οτι εχει κανει.Εκλεισα το τηλεφωνο και πηγα στο νοσοκομειο οπου βρησκοταν η μητερα μου)Γιου-Σε πιο δωματιο την εχετε; (ειπα απευθυνομενος σε μια νοσοκομα)
Νοσ- στο 101
Γιου-Ευχαριστω. (ετρεξα αμεσως στο δωματιο της μαμας μου και την ειδα να ξαπλωνει) Μαμα τι εγινε;
Σιχ- Ο Ναμτζουν προσπαθησε να με σκοτωση επειδη σου ειπα πως δολοφονησε τους γονεις του Τζιμιν.Σημερα το μεσημερη ηταν ετοιμος να το σκασει γιατι καταλαβε απο την συζητηση σας οτι συντομα θα τον ψαξουν, εγω ειχα παρει ειδη τηλεφωνο την αστυνομια και τον εμποδισα να φυγει,αλλα πειρε ενα μαχαιρι και με τραυματησε στο ποδι. Ευτυχως δεν με βρηκε βαθια. Ξερω μπορει να ειναι γιος μου αλλα ανακουφιστικα που μπηκε φυλακη. Δεν μπορουσα τοσα χρονια να ζω ετσι και να τον καλυβω για αυτο που εκανε.
Γιου- Τοτε γιατι δεν ειπες κατι πιο νωρις;
Σιχ-Απειλουσε πως θα με σκοτωσει
Γιου-Δεν το πιστευω. Δεν ηξερα οτι μπορουσε να φτασει ως εκει ο Ναμτζουν.
Σιχ-Γιουνγκι, συγνωμη για ολα. Θα με συγχωρεσεις;
Γιου-Δεν μου ειναι τοσο ευκολο ξερεις, τοσα χρονια μου ελεγες ψεματα. Δεν μπορω να σε συγχωρεσω τοσο ευκολα. Τωρα κατσε και ξεκουρασου εγω φευγω.
Σιχ-Ενταξει,αγορι μου.
Χαιρετησα την μητερα μου και γυρισα στο σπιτι μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
生き Still Alive てる ~YoonMin~
FanficPark Jimin, Min Yoongi δυο αγορια που ολοι τους την ζωη ζουσαν σε ενα ψεμα. O Park Jimin ειναι 18 ετών και ζει μόνος του διότι οι γονείς του έχουν πεθάνει χωρις αυτος να ξερει πως και γιατι. Ειναι ενα χαρουμενο αγορι που βρισκει ευτυχια ακομα και σ...