κεφάλαιο 9

208 25 0
                                    

Jimin's pov
Εχουν περασει 2 εβδομαδες, με τον Γιουνγκι τα παμε τελεια, εχω μάθει τα παντα για αυτον και αυτος για εμενα. Επισης τον εχω βοηθηση να ξεπεράσει την κατάθλιψη όπου περνούσε και πλεον φαίνεται πιο χαρουμενος απο την ημερα που τον γνωρισα.
Με τους κολλητους μου εχω να επικοινωνήσω 2 εβδομαδες, ειναι λογικο. Δεν μπορουν να με δουν ή να με ακουσουν πλέον. Οσο για την φωτογραφια δεν την βρηκα αλλα ακομα την ψαχνω.

Γιούνγκι- Τζιμιν εγω παω να κανω μπανιο.
Τζιμιν-Οκέι Γιουνγκι. Εγω λέω να ξανα ψάξω την φωτογραφία.
Γιου- Εντάξει. (ειπα ενω αναιβηκα πανω.)

Τζιμ-Ωραια τωρα πρεπει να συγκεντρωθω, πρεπει να βρω την φωτογραφια, αποκλείεται να εχει χαθει, καπου εδω μεσα πρεπει να ειναι. (ειπα στον εαυτο μου)

Αρχισα να ψαχνω παντου, ακομα και στα μερη που εχω ξανα ψαξει.Πφφ... Που μπορει να ειναι; Σκεψου Τζιμιν, σκεψου. Σωστα, τι χαζος που ειμαι, κατω απο τον καναπε δεν κοιταξα.
Πλησιασα προς τον καναοε ελπιζοντας πως θα εχει πεσει καπου εκει. Εσκιψα κατω και εκει ηταν που την βρηκα.

Τζιμ-Ναι, ναι!! Επιτελους! Μου πειρε 2 εβδομαδες.
Γιου-Τι εγινε, γιατι φωναζεις; (ειπα ενω κατέβαινα τα σκαλια)
Τζιμ- Γιουνγκι βρήκα επιτελους την φωτογραφία. (ειπα ενω πηγα και εκατσα στον καναπε)
Γιου-Αληθεια;Τελεια! Να την δω; (πηγα και εκατσα διπλα στον Τζιμιν, μολις μου έδειξε την φωτογραφια σοκαρίστηκα) Τζιμιν, τι θελει αυτη η φωτογραφια εδω;
Τζιμ-Τι εννοεις;
Γιου-Τα ατομα την φωτογραφια ειναι η οικογένεια μου.Τραβήχτηκε πριν γεννηθώ εγω. Το μωρο στην φωτογραφια ειναι ο αδερφος μου ο Ναμτζούν, η γυναικα ειναι η μαμα μου και την λενε Σιχιόν και αυτος ειναι ο πατερας μου ο οποιος μας εχει παρατηση. Γιατι ειναι εδω αυτη η φωτογραφια;
Τζιμ- (Γυρισα την φωτογραφια αναποδα διαβασα τα ονοματα και ηταν τα ιδια με αυτα που μου ειπε ο Γιουνγκι. Ειχε δικιο.) Πως; Πως γίνεται αυτο; Τι ειναι αυτα που λες; Ο Ντοτζούν ειναι ο πατερας μου.
Γιου- Και εμενα πατερας μου ειναι. Με την μαμα μου παντρευτηκαν το 1988, επειτα γεννηθηκα εγω αλλα δεν θυμαμαι τιποτα για αυτον, πρεπει να μας παρατησε οταν η μαμα μου ηταν εγκυος σε εμενα.
Τζιμ-Δεν το πιστευω...Δηλαδη ειμαστε ετεροθαλη αδερφια;
(Ολο αυτο μου φάνηκε τοσο ξαφνικο και αρχισα να κλαιω. Ο Γιουνγκι εδειχνε τοσο σοβαρος,δεν μιλουσε καθολου ώσπου αρπαξε την φωτογραφια απο τα χερια μου εβαλε βιαστικά το παλτο του και εφυγε απο το σπιτι).


生き  Still Alive  てる   ~YoonMin~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang