κεφάλαιο 13

129 24 0
                                    


Τζιμ- Αληθεια, θα πας να τους μιλησεις;
Γιου- Ναι.Απλος πες μου σε ποιον να παω και που μενει
Τζιμ-Θελω να πας στον Τεχιονγκ. Ποτε θες να παμε;
Γιου-Και τωρα αμα θες
Τζιμ-Τελεια! (ειπα ενω χαμογελασα)

Υoongi's pov
Εβαλα το παλτο μου και βγηκα εξω απο το σπιτι,αλλα οταν γυρισα πισω μου δεν ειδα τον Τζιμιν, οποτε ξανα μπηκα μεσα.

Γιου-Τζιμιν γιατι δεν ερχεσε;
Τζιμ-Μα πηγα να βγω απο το σπιτι και ενιωσα σαν να με τραβαει κατι μεσα.Δεν ξερω,δεν μπορω  να βγω.
Γιου-Ξανα προσπαθησε.
(ο Τζιμιν εκανε προσπαθεια να βγει απο το σπιτι αλλα ξανα βρεθηκε μεσα)
Τζιμ-Τι μου συμβαινει; Αφου ειχα βγει την μερα που πεθανα
Γιου-Νομιζω ξερω τι σου συμβαινει.Γρηγορα, δωσε μου την διευθυνση του Τεχιονγκ (ο Τζιμιν εγραψε σε ενα χαρτακι την διευθυνση του Τεχιονγκ. Το πειρα βιαστικα, του χαμογελασα και εφυγα.
Οταν εφτασα στο σπιτι του Τεχιονγκ χτυπησα το κουδουνι και μου ανοιξε).

Γιου-Γεια (του ειπα καπως αμηχανα)
Τε-Εμ, γεια. Ποιος εισαι;
Γιου-Ειμαι ενας φιλος του Τζιμιν, ηθελα να σε ρωτησω κατι.
Τε- Ναι, πες μου.
Γιου-ξερεις που τον εχουν κηδεψει;
Τε- Τι λες.  Ο Τζιμιν δεν εχει πεθανει, ειναι στο νοσοκομειο και ειναι σε κομα.
Γιου-Μπορεις να μου πεις σε πιο νοσοκομειο ειναι;
Τε-Ναι. (του εγραψα σε ενα χαρτακι το ονομα και το δωματιο του νοσοκομειου οπου ειναι ο Τζιμιν και επειτα τον ρωτησα τι το ηθελε)
Γιου- γνωριζομαστε απο παλια, απλος ειχα φυγει σε αλλη πολη και μετα εμαθα τα δυσαρεστα νεα. (Ναι, επρεπε να του πω ψεματα.Δεν μπορουσα να του πω πως επικοινωνω με τον Τζιμιν)
Τε-Ενταξει.
Γιου-Ευχαριστω.
(Αρχισα να τρεχω προς το σπιτι για να πω στον Τζιμιν τα ευχαριστα νεα. Ηταν οπως καταλαβα. Ο Τζίμιν δεν μπορουσε να βγει απο το σπιτι γιατι δεν εχει πεθανει. Δεν ειναι νεκρος, ακομα μπορει να τα καταφερει και να ξυπνηση, απλος ειναι σε κομα. Επρεπε να το καταλαβω τοσο καιρο, αφου ο Τζιμιν μπορει να με αγγιξει, ενω τα αλλα πνευματα που ηταν οντως νεκρα δεν μπορουσαν να με αγγιξουν. Βεβαια δεν ξερω γιατι να μην μπορει να βγει απο το σπιτι αλλα το καλο ειναι πως μπορει να ξανα ερθει στην ζωη σαν ανθρωπος. Οταν εφτασα σπιτι πηγα τρεχοντας στον Τζιμιν και τον αγκαλιασα ενω του χαμογελασα)

Γιου-Τζιμιν δεν πεθανες ακριβως. Ακομα μπορεις να γυρισεις στη ζωη. (Ειπα με χαρουμενο τονο στην φωνη μου)
Τζιμ- Τι? (Χαρηκα τοσο πολυ εκεινη τη στιγμη που αφθορμητα φιλησα τον Γιούνγκι στα χειλια)
Γιου- Τζιμιν, τι εκανες μολις;
Τζιμ-Συγνωμη, απλος χαρηκα τοσο πολυ. Δεν το ηθελα. (Ο Γιουνγκι δεν μου απαντησε και πηγε πανω στο δωματιο του.) Τι πηγα και εκανα; Τωρα δεν θα θελει να μου ξανα μιλήσει.

Yoongi's pov
Πηγα πανω στο δωματιο μου,εκατσα στην καρεκλα και σκεφτομουν το φιλι του Τζίμιν. Πρωτη φορα με φιλαει αγορι. Ενιωσα περιεργα αν και μου αρεσε. Μετα απο αυτο το φιλι του Τζιμιν νομιζω πως εχω συνειδητοποίηση τα αισθήματα που ειχα για αυτον τοσο καιρο. Αλλα τωρα που εφυγα ξαφνικα πως θα τον αντικρίσω;

生き  Still Alive  てる   ~YoonMin~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt