Ακομη μια εβδομαδα εχει περασει, ο Τζιμιν εχει παρει εξητηρειο και γυρισαμε σπιτι μας.
Γιου-Πως νιωθεις που γυρισες σπιτι και πλεον σαν ανθρωπος;
Τζιμ- Χαιρομαι που δεν ειμαι νεκρος πλεον,αλλα δεν χαιρομαι που γυρισα σε αυτο το σπιτι.
Γιου-Γιατι?
Τζιμ-Επειδη εδω μεσα ειχα πολλες ασχημες αναμνησεις. Η μονη καλη στιγμη εδω μεσα ηταν τοτε που σε γνωρισα
Γιου- Και για εμενα ισχυει το ιδιο. Παρολο που ηρθα σε αυτο το σπιτι επιδη μου αρεσε δεν μπορω να μεινω αλλο πια. Μου θυμιζει ολες τις δυσκολιες που περασαμε.
Τζιμ-Και εμενα. Εδω μεσα παιθαναν οι γονεις μου και παραλιγο και εγω. Θελω να κανω μια καινουργια αρχη και να φυγω απο εδω.
Γιου-Θες να ψαξουμε για ενα μικροτερο σπιτι;
Τζιμ-Φυσικα και θελω. Αυριο κιολας παμε να κοιταξουμε για σπιτι!
Γιου-Ναι Τζιμιν!{...}
Εγω και ο Γιουνγκι σημερα πηγαμε και κοιταξαμε διαφορα σπιτια και μας αρεσαν πολυ.Επισης αποφασησαμε κιολας πιο να αγορασουμε.
Γιου-Ολα τα σπιτια ηταν πανεμορφα!
Τζιμ-Ισχυει, αλλα μου αρεσε πολυ εκεινο με τον ομορφο κηπο
Γιου-Μιας και θα αγορασουμε αυτο που σου αρεσε ειμαι σιγουρος πως θα κανεις τον κηπο ακομα πιο ομορφο. (Ειπα ενω χαμογελασα)
Τζιμ- Φυσικα Γιουνγκι.
Γιου-Μιας και τελιωσαμε και με το καινουργιο σπιτι θες να παμε μια βολτα;
Τζιμ-Ναι.Που θα παμε;
Γιου-Δεν σου λεω, θα δεις. Παντως να ξερεις οτι εκει που θα παμε πηγαινα συνεχεια παλια και ξεχνιομουν, θα δεις,ειναι πολυ ομορφα.
Τζιμ-Ενταξει,ειμαι σιγουρος αν ειναι το αγαπημενο σου μερος τοτε θα μου αρεσει και εμενα.
Γιου-Φυσικα και θα σου αρεσει.
(Μιας και ηταν απογευμα και ειχε ηλιοβασιλεμα οπου ηταν ενα απο τα αγαπημενα μου πραγματα αποφασησα να παμε στην παραλια. Ειμαι σιγουρος οτι θα αρεσε στον Τζιμιν).{...}
Τζιμ- Φτασαμε;
Γιου-Ναι Τζιμιν. Εδω ειμαστε!
Τζιμ- Ουαου!
(Μολις ειδα τον ουρανο και την θαλασσα ενθουσιαστηκα.Εκεινη τι στιγμη ενιωσα τοσο γαληνια μεσα μου. Εκλεισα τα ματια μου ενω πειρα μια βαθια ανασα νιωθοντας τον καθαρο αερα στα πνευμονια μου). Γιουνγκι σε ευχαριστω που ηρθαμε εδω, ειναι πραγματικα υπεροχα.
Γιου- Το ηξερα οτι θα σου αρεσε (Ειπα ενω τον φιλησα)
Τζιμ- Με κανεις τοσο ευτυχισμενο που δεν μπορω να το εκφρασω με λεξεις.
Γιου-Και εμενα με κανεις ευτυχισμενο. Νιωθω τοσο τυχερος που σε γνωρισα. Και απο εδω και περα θελω να ξεχασεις οτι εχει συμβει στο παρελθον και να κανεις μια καινουργια αρχη μαζι μου.
Τζιμ-Και εσυ πρεπει να ξεχασεις το παρελθον σου και ολες τις δυσκολιες που εχεις περασει. Πλεον εχεις εμενα και οπως ειπες θα κανουμε μια νεα αρχη μαζι.
Γιουνγκι- Σε αγαπω Παρκ Τζιμιν.
Τζιμιν- Σε αγαπω Μιν Γιουνγκι.
(Τον φιλησα ενω πιαστικαμε χερι χερι κανοντας βολτες και απολαμβανοντας το ηλιοβασιλεμα. Πλεον ηξερα πως ο Γιουνγκι με ολοκληρωνη και εγω ολοκληρονω αυτον. Σαν να ηταν γραφτο να ειμαστε μαζι...)The End
VOCÊ ESTÁ LENDO
生き Still Alive てる ~YoonMin~
FanficPark Jimin, Min Yoongi δυο αγορια που ολοι τους την ζωη ζουσαν σε ενα ψεμα. O Park Jimin ειναι 18 ετών και ζει μόνος του διότι οι γονείς του έχουν πεθάνει χωρις αυτος να ξερει πως και γιατι. Ειναι ενα χαρουμενο αγορι που βρισκει ευτυχια ακομα και σ...