Geç gelen bölümler için özür dilerim ama final yapmak istediğim için bölümleri daha sık atacağım iyi okumalar❤
"Özür dilerim Jungkook,böyle olsun istemedim."
Beynim işlevini yitirmişti,ne hareket edebiliyordum ne de bir şey söyleyebiliyordum.Arkam ona dönüktü ama yataktan hafiften doğrulduğunu hissedebiliyordum.
"Bana bak Jungkook yüzünü bana çevirme" diyerek tekrardan konuşunca iliklerime kadar titrediğimi hissettim.İsmim ağzına o kadar çok yakışıyordu ki bir daha söylemesi için her şeyi yapardım.
Derin bir nefes alıp zor da olsa yüzümü ona çevirdim.Yatakta tahmin ettiğim gibi oturur pozisyonuna geçmişti.Gözleri yeni uyandığı için hafiften şişmişti ama öyle bile mükemmel görünüyordu.
Gözlerindeki hüzünü ilk defa hissetmiştim.
"Ben özür dilerim gelmemem gerekiyordu" dedim ve derin bir nefes alıp başımı önüme eğdim.Cidden yakalandığıma ve söylediğim her şeyi duymuş olma ihtimaline inanamıyordum.
"Hayır hayır güzelim özür dileme" dedi ve ben bir kez daha ağlamamak için göz yaşlarımı geri gönderdim.
"Bana güzelim deme!" diyerek birden çıkıştım.Öyle seslenmesini istemiyordum çünkü sevgiliyken sürekli öyle seslenirdi ve şimdi de öyle seslenince hala sevgiliymişiz gibi hissediyordum.
"Tamam demem ama lütfen konuşalım" diyerek resmen yalvarmıştı.Kalbimi bir kez daha yerle bir ediyordu ve o böyle konuştukca hayır diyemiyordum.
Kafamı kaldırıp tekrardan göz göze geldiğimiz de o an sanki dünya durmuştu.Sadece o ve ben vardık.Birde kalplerimizin delicesine atan sesi.
Birkaç saniye ona bu hakkı vermeli miyim?diye düşündüm.Belki de anlatması ve bu iğrençliği yüzüne vurmam için son fırsattı ve ben bunu kesinlikle kaçırmak istemiyordum.
Yaptığı iğrençlikleri söyleyecektim ve son kez bu konu hakkında konuşup her şeyi bitirecektim.
"Tamam ama sadece iki dakika,sonra gidicem sakın yanlış bir şey anlama!" dedim ve yatağın en uç köşesine oturdum.Yüzüne bakmıyordum çünkü o bana böyle masum bakarken sinirli kalmam bile imkansızlaşıyordu.
"Pekala yüzüme bakma sende haklısın böyle iğrenç birinin yüzüne neden bakmak isteyesin"dedi ve hızla başımı çevirip ona baktım.Hala o masum ifadeyle bana bakıyordu ve derin bir nefes alıp yüzümü tamamen ona döndüm.Ona karşı koyamamam beni sinirlendiriyordu.
"Dinliyorum son bir buçuk dakikan"dedim ciddi yüz ifademi bozmadan.Sadece hafifce başını sallamış konuşmaya başlamıştı.
"Ne dersem diyeyim bana inanır mısın bilmiyorum inanman için her şeyimi verirdim.Neyse Jisoo ile aramda yemin ederim hiçbir şey olmadı.Birden neden öyle söyledi bilmiyorum,oraya onunla gelmedim sadece karşılaştık bana yardım etti ve teşekkür amaçlı kahve içtik hepsi bu yemin ederim Jungkook."dedi ve duraksayarak vereceğim tepkiyi bekledi.
"Biz sevgiliyken de o kızla ilişkin var mıydı?" dedim içimdekileri tutamayarak.Yüzü daha şaşkın bir hal alırken vereceği cevap için bekledim.
"Tabiki hayır Jungkook böyle bir şey sana yapar mıyım?"diyip kafasını iki yana salladı." Asla,asla yapmam"diyerek sözünü tamamladı.
"Jisoo öyle demiyor ama oturduğum masaya geldi biz sevgiliyken de sevgili olduğunuzu şimdi ayrılınca rahat görüştüğünüzü falan söyledi senden uzak durmalıymışım" dedim Jisoo'nun bana söylediklerini söyleyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL • Taekook
Fanfikce[BİTTİ] "Herkesin karanlık bir noktası vardır, benimde karanlık noktam sendin Jungkook..." 🐰🐯 #38-vkook (20.12.2019)