11.Bölüm

2.3K 130 20
                                    

13k!!
13k olmamızın şerefine yeni bölüm atıyorum kitabı okuyan,yorum yapan(!) herkese teşekkür ederim
Ve Saplar günümüz kutlu olsun iyi okumalar😂

Jungkook'un ağzından

Kalbim acıyordu ama öyle ayak parmağınızı masaya vurunca hissettiğim gibi bir acı değildi,sinek ısırığı gibi kalırdı bu acının yanında.

Aldatılmıştım!

Bir bunu yaşamadığım kalmıştı oda olmuştu.Ne yapacağımı,nasıl hissedeceğimi cidden bilmiyordum.

Ne yaparsam mahvoluyordu.Kalbim de mantığımda beni hep yanlış yönlendiriyordu ve hep üzülen taraf yine ben oluyordum.

Tükenmişlik sendromuna girmeme aklım ve kafam arasındaki mesafe kadar az bir mesafe kalmıştı.

Yorgun hissediyordum,her şey o kadar hızlı gelişiyordu ki 'ne oluyor?'demeye kalmadan olaylar ard arda geliyordu.

Tae'nin oraya o kızla gelme amacı kesinlikle her şeyin bittiğini göstermek için olduğunu biliyordum.Resmen benimle dalga geçiyorlardı!

Nasılda yüzsüzce birde hiçbir şey olmuyormuş gibi davranıyorlardı.Onlarda haklılardı artık aralarında benim gibi bir engel yoktu tabiki gezip tozacaklar hah sende Jungkook!

Kafamı ellerimin arasına alıp gözlerimi sımsıkı kapattım ve sadece her şeyi unutmak için Tanrıya yalvardım.

Saatlerdir deniz kenarındaki her zaman oturduğum bankta oturuyordum.Deniz sesi bana her zaman huzur verdiği için buraya gelmeye karar vermiştim ama olan tek şey buraya Tae ile gelip hafif yağmur eşliğinde sarılarak sevgililer gününü geçirdiğimiz o günün aklıma gelmesiydi.

Her yer onunla doluydu.Nereye gidersem gideyim onu aklımdan çıkaramıyordum.

Flashback

"Burası cidden harika"

Diyerek boyu uzun olan genç ondan biraz kısa gencin ellerini tuttu ve kendine çekip çok sevdiği yanağına buse kondurdu.

Kısa olan adam kıkırdayarak boyu uzun adama aşk dolu baktı ve"Senin kadar değil "diyerek elini uzun olan gencin yanağına koydu.

Uzun boylu genç anında kısa adamın dokunuşuyla gözlerini kapayıp huzuru ruhunda hissetmeye çalıştı.

Hafiften yağmur yağıyordu ama iki genç de bunu önemsemiyordu çünkü onlar aşklarıyla ıslanıyorken bu durum onları fazla etkilemiyordu.

İDOL • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin