10.Bölüm

2.5K 121 38
                                    

Tae ve Jungkook'u medyadaki gibi düşünebilirsiniz

Tae'nin ağzından

Jungkook...

Hayatımın en güzel şeyi!Dokunmaya kıyamadığım,bakmaya doyamadığım ve sevmeye cesaret edemediğim kişi.

Ben bir aptaldım!Onu o kadar üzmüştüm ki kendimi öldürmek istiyordum.Bana kırgındı,kızgındı belki de beni artık sevmiyordu bilmiyorum,tek bildiğim şey benim hayla ona olan hislerimdi.

Aramızdaki ilişkiyi o şekilde bitirmek istememiştim.Hayır ben ona bu kadar değer verirken nasıl 'bitti seni sevmiyorum'diyebilirdim.

Sebeplerim vardı ama bu sebep kesinlikle o siktiğimin parası değildi!Jungkook tabiki de para yüzünden onu bıraktığımı düşünüyordu çünkü öyle düşünmesini sağlamıştım.

Aramızda her şeyin bittiğini biliyordum ve artık olmayacağını da ama onu hala deli gibi kıskanıyorum itiraf ediyorum.Jinyoung denen herifle kesinlikle görüşmesine katlanamıyorum!

Bugün onunla buluşmaya gitti ve her tarafı yakık yıkmamak için kendimi zor tutuyorum.Beni görmezden geliyor,dinlemiyor,iğneleyici bakışlarını bana atmaktan çekinmiyor.

Hyunglarımda bana cephe almıştı ama sorun etmiyordum tek düşündüğüm Jungkook'un bana böyle davranmasıydı.Tabi ki haklıydı bende olsam öyle davranırdım ama keşke gerçekleri ona anlatabilseydim.

Daha fazla evde oturup bekleyemezdim.Nereye buluşmaya gittiklerini bilmiyordum ama öğrenmem çok da zor değildi.

Jimin...

Sadece ona anlatmıştım,sadece o biliyordu nedenini.Ondan bana bu kadar yakın davranıyor yoksa oda bana cephe alırdı hemde hiç düşünmeden.

Jimin'le aynı evde olmamıza rağmen mesaj attıyordum çünkü diğer Hyunglarımla karşılaştığımda kötü bakışlarına ve sözlerine mağruz kalıyordum.

Cidden zordu herkes tarafından bunları yaşamak,Suga Hyung'a masada öyle davranmak!Ben bunları yapabilecek biri değildim hepsi için katlanıyordum ama onlar bunu anlayamayacak kadar körlerdi.

Daha fazla beklemeden mesaj kısmına girdim ve mesajı yazıp gönderdim.

"Jimin bana Jungkook'un gittiği kafenin adresini at çabuk"

"Neden istiyorsun?Taehyung bir delilik yapmayacaksın dimi?"

"Hayır Jimin sadece onu görmem lazım iyi mi merak ediyorum!"

"Sana güvenmek istiyorum bir delilik yapma sakın atıyorum *adres*"

Hemen montumu alıp odamdan çıktım ve aşağıya indim.Hoseok Hyung ve Jin Hyung salonda dizi izleyip ağlıyorlardı.

Ah cidden??

"Görüyorsun dimi Hyung erkekler hep böyle kaba!Aynı Suga Hyung gibi!"

Diyerek burnunu çeken Hoseok Hyung önündeki dondurmadan bir kaşık alıp ağzına atmıştı.

"Sende bir erkeksin aptal!" diyerek Hoseok Hyung'un kafasına vuran Jin Hyung da sonra gözlerindeki yaşı silmişti.

Daha fazla bu sahneye mağruz kalmamak için onları izlemeyi kesip hemen evden çıktım ve arabaya atlayıp adrese gittim.

Arabayı bir yere park ettikten sonra kafenin önüne geldim.Yağmur yağdığı için yerler çamur olmuştu ve pantolonuma da sıçramıştı!

Bu halde de kafeye girmek olmazdı o Jinyoung'un yanında karizmamı çizemezdim.Benimde bir karizmam vardı dimi?

İDOL • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin