7.BÖLÜM-DJ MALİK

150 10 0
                                    



"Sevgilim olur musun?"

"Sana süreci deneyeceğiz dedim"

"Peki"
○ ○ ○

Son bir yıldır burada kalıyordu. "Eğer Jessen gibi davranmayı başarırsa belki ona daha da aşık olabilirdim." Diye düşünmüştüm fakat yanıldığımı farkettim. Ben ondan sankiii..soğumaya başlamıştım çünkü Jessen'ın kişiliği çok farklıydı. İstediğim ne Harry ne de Jessen'dı.Artık bunu ona söylemeliydim. Bana kızacaktı. Onu oyaladığımı düşünecekti. Düşünürse düşünsün! Ödeşmiş olurduk. Benim ne çektiğimi anlardı. Alt kata indim ve yanına gittim. 

"Harry hadi yemeği dışarıda yiyelim?"

"Tabiki bebeğim"

Hemen yukarı çıkıp özenle hazırlandım ve restorandan her şeyi hazırlamalarını istedim. Beraber evden çıktık ve restorana gittik. Akşam yemeği çok hoş giderken konuşmayı açmıştım.

"Harry seninle konuşmak istiyorum"

"Elbette bebeğim"

"Ama ciddi ve önemli bir mesele hakkında"

"Dinliyorum"

"Hani şu Jessen meselesi vardı ya "

"Evet"

"Sözümü kesmeden dinle lütfen"

"Tamam"

"Ben aslında Jessen'ı seviyormuşum yani sen değil. Bu süreçte seni sevmediğimi de anladım.Jessen gibi olman hiç bir şeye yardımcı olmadı. Ben sadece Jessen bir tiyatrocu gibi iken onu sevmişim. Ne Jessen'ı ne seni seviyorum.."

Tam da o an adamım gelmişti. Zayn... İşleri gizlice yürüttüğüm adam. Bu adamı seviyordum 

"Hadi gidelim Sky"

"Tabii" Elimi tuttu ve dışarı çıktık. Harry aptalın tekiydi. Bunca yıldır aslında ben de safmışım. Gözümün önündeki nimetten haberim yokmuş. Zayn Malik... O benim Dj'im. Ona bayılıyorum. Harry'e bunları söylememi o istemişti. Doğruydu zaten. Son bir yılda da Malik'le fazla samimi olmuştuk. Ve bu samimiliğin gittiği yeri ikimiz de çok iyi biliyorduk. Bana beni sevdiğini söylediği gece ona cevap vermemiştim fakat artık siz de cevabı anlamış olmalısınız ki zaten sevgili gibiyiz. Pireden de ayrıldığında tamamen artık benimdi. Fakat pire öyle bir yapışmıştı ki ona kurtulması zor olacağa benziyordu. Bu akşam Harry'i orada bırakıp grubun evine döndük. Herşeyi açıklayacaktık ve bu mükemmel olacaktı.

○ ○ ○ 

Eve gittiğimizde pire de oradaydı. İşte bu daha da harikaydı. Herkesten öç alma zamanı gelmişti. Grace,Harry,pire... Sehpanın arkasına geçtim ve herkesin bana pardon bize odaklanmasını sağladım. Zayn yanımda elimi tutuyordu. Pire mal mal bakıyordu. Ahaha bu intikam harika olacaktı. Bu son 1 yılda Zayn benim gözümü açmıştı. Şimdi de ben herkesin gözünü açıp masumluğumu sıfıra indirecektim.

"Beni dinleyin! Siz aptallar! Ben çok mu masumdum he 1 yıl önce?! Hepiniz aranızda bunu konuşuyordunuz bu aralar. Ne sağırım ne de dilsiz! Artık masumluk falan da yok! Zayn bana sizin nasıl insanlar olduğunuzu gösterdi. Hepiniz beni saf yerine koyuyormuşsunuz. Bir tek yanımda olan Ashton'mış..."

"Ben senin dostunum"

"Tabi grace dostumDUN. Evet pirecim boya kutucuğum sıra sende. Biz senin o çok kıymetli Zaynciğinle çıkıyoruz. Sana boya kutularınla mutluluklar. Bir arada gel de sana benim resim boyalarımı da vereyim  " 


Yerinden kalkıp Zayn'e yaklaştı. Elini havaya kaldırışından Zayn'e tokat atacağını anladım ve elini tuttuğum gibi kendi suratına yapıştırdım. 

"Hahahha iyi geceler  "

Evden çıktık. Zayn çok mutlu görünüyordu.

"Dj Malik geri döndü mü?"

"Elbette  "

"Zayn adamımsın "

"Sende kadınım "

"Off Zayn  "

Elini belime attı ve birlikte sahile indik. Directioners'a Dj Malik'i geri vermenin neşesiyle sabaha kadar eğlendik pardon yanlış oldu eğlenemedik çünkü Dj Malik uykucuydu  Beraber yaptığımız kulübede uyuyakalmıştı. Ben de yanına uzanıp uyumuştum. Artık yeni bir hayat beni bekliyordu. Harry gözümü boyamıştı ve Zayn onun boyalarını yıkamıştı. Zayn'e bayılıyordum. O hem çılgın hem de uykucuydu. Pireden de kurtulmuştu. Sabah o uyurken sosyal alemde akarken Lou'nun attığı tweet çok iyi gelmişti. Beni mention yapıp Dj Malik'i geri getirdi yazmıştı. Bunun altına Zayn'in uyurken fotosunu çekip attım. Directionerstan teşekkür mesajları yağmaya başlamıştı. Dün hepimiz için yeniden doğuş olmuştu. Teşekkür ederim Dj Malik...

NOT A LOVE STORY (HARRY STYLES FANFİCTİON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin