J hope - Ами... Виж Лея... Сложно е..-Чух как телефона му звани. Каза да го изчакам и отиде на някъде. Знаех, че това ще бъде отказ, затова просто си тръгнах. Докато вървях към хотела, осещах как очите ми се насълзяват. Стигнах и си взех ключа от рецепцията. Отключих стаята си и исках да се разсея, защото очите ми още бяха насълзени. Казаха ми, че скоро ще трябва да си намеря къща. Понеже не можеша да остана завинаги в хотела. Легнах на леглото и почнах да разглеждам къщи на телефона.
Не изках много голяма къща. Търсех някоя малка на два етажа и двор. Е имах някой претенции трябваше ми веранда. Незанам защо но винаги когато
гледах,, Пипи Дългото Чорапче"си мечтах да имам веранда. Еми търсех много и накрая си харесах:След това отидох на вечеря в рестуранта, който беше в хоте. Вечерях и си легнах. Сутринта станах рано и започнах да се опрвям, за да отида при брокеря на къщата не беше много далеч и стигнах бързо.
Брокера-Здравейте. Вие трябва да сте Лея. С вас разговаряхме вчера по телефона. Нали?
Аз-Да. Точно така. Ако може да влезем да разгледаме.
Брокера-Разбира се.След мен моля.
Влязохме и много харесах къщата. Веднага поисках да отидем да подпишем.
Брокера-Май много се вълнуваш. Добрече си взех документите. Противен случай щеше да се наложи да почакаш.
Подписах и къщата беше моя. После забелязах огромна поляна. Брокера каза, че е била предназначена за конюшня. Зарадвах се защото имам друга мечта. Да си имам конеееее!!!Пак се прибрах и си разглеждах мебели и конюшня. Вече минаха два дни и вече всичко беше обзаведено и днес трябваше да се местя. Моята стая изглеждаше така:
Имах дневна и кухня на едно :Също имаше две госни:
И най-важното конюшнатаааааа:
Така изглежда модела на конюшнята. Преместих се и ми звънна Хоби. Не сме се виждали от както обягах. Съгласих се и му казах къде живея и той дойде след около 10 минути.
J hope - Здравей. Ъмм...Още сме чриятели нали?
Аз-Да.
Разведах го из къщата и той видя конюшнята.
J hope - Имаш ли коне.
Аз-все още не.
J hope - Може ли да ти помогна да си избереш.?
Аз - Да.
И седнах ме в дневната да разглежда ме харесах породата Джебси Ванър. Обадих се и казаха, че е на 1 година, мъжки и е много спокоен и добър. Ще ми го докарат на 22 Юни на рожденият ми ден.
Ето го:Ще се казва Вихър. Зарадвах се много. Хоби тръгна да си тръва, но вън валя много силно.
Аз-Мисля, че ще трябва да останеш в нас. Ще спиш в стаята за гости.
J hope - Съгласен. Така ще бъде най-добре.-----------------------------------------------------------Извинете, ако има правописни грешки.
YOU ARE READING
Непознатия (Завършена)
RandomТази история се разказва за Лея, която е модел, но мечтата ѝ е да танцува. Тя си мисли, че никога няма да успее . Докато не срещне едно непознато за нея момче. 😏😏😏 Започва: 08.12 2018 Завършва: 11.02 2019