Г. Т. На Сун Хи
Много години по-късноДобре днес завършвам дванадесети клас и нямаше какво да правя затова влязох в стаята на нашите и започнах да тършувам(обичах да го правя😅😅😅)
Видях една кутия която естествено отворих. Изведнъж Каил се появи от някъде. Дойде при мен. В котията имаше снимки от сватбата инаши бебешки, но изведнъж видяхме една много заинтругаваща.
Това беше.....мама, но беше като модол. О БОЖЕ МОЙ МАЙКА МИ Е БИЛА МОДЕЛ. Наистина трябва да намеря баба и дядо.
Аз-МАМОООО!!
Мама-Да идвам какво.....откъде извади тази снимка.
Аз и Каил-Била си модел?!
Мама-Да сега отивайте да се опрявате за празника.
Аз и Каил-Добреде добре.
Тя излезе и с Каил си отидохме по-стаите. Аз си облякох роклята
А братми и сложи костюм. Празнувахме до късно на рестуранта. На сутеинта с брат ми отидохме на репетиции. О да забравих да спомена както мама и татко така и ние танцувахме. Но въпреки големият ни талант не можехме да го покажем. Преместили сме се когато сме се родили и тук няма нито сцена нито учители. Нямаме никакви шансове.След репетициите се прибрахме и видяхме чичо Джимин да стои на дивана и да си говори с татко. Поздравихме го и тпй ни отвърна с същото.
Татко-Добре разбрахме се нали?
Джимин-Абсолютно!
Нямах си и на идея за какво говорят!
Седмица по-късно
Чух звънеца и отидох да отворя беше пошталюна. Носеше писмо от Сеул за мен и братми. Извиках Каил и седнахме на дивана.
На писмото пишеше:
Здравейте пишем Ви от академията за танци в Сеул. Уведомяваме Ви, че сте приети да учите при нас с усигорена квартира и транспорт. Ще се радваме да Ви видим на първия учебен ден. Благодаром Ви за вниманието.
Академия по танци в СеулИ двамата се разкрещяхме от радост. Оказа се, че чичо Джимин ни е оредил там.
Месец по късно
Вечес брат ми сме в автобуса. Той естествено си намери компания и ме заряза. Типично. Та стигнахме и видях, че срещо нас е спортната гимназия. И познай те кого видях....Итън и Мин Дае Хьон. Поздравих ме се(говорихме три часа) и отидохме да си вземем ключовете за стаите.
Готиното беше че бяхме есни срещу други.
На другия ден.
Братми пак ме заряза, но нищо. Тръгнах към залата и носех тетрадката ми за рисунки и разни неща които съм писала.
Докато си вървя се блъснах в някой. Паднах и изтървах тетрадката. Оказало се че съм се блъснала в момче.
??? - Съжелявам. Заповядай мисля че това е твое. - каза той като ми подаде тетрадката и ми помогна да стана.
Аз-Нищо. Няма проблем
??? -Аз съм Марк. А ти си.....
Аз-Ю Сун Хи!
Марк - Е Сун Хи ще се виждаме. (познато😏😏)
_____________________________
Това е хора. Краят най-накрая свърших тази книга. Не забравяй те да прочетете и другите ми книги. И не се притеснявайте ще има има още една книга с BTS.
Чао обичам ви. 😍😍_____________________________
YOU ARE READING
Непознатия (Завършена)
RandomТази история се разказва за Лея, която е модел, но мечтата ѝ е да танцува. Тя си мисли, че никога няма да успее . Докато не срещне едно непознато за нея момче. 😏😏😏 Започва: 08.12 2018 Завършва: 11.02 2019