Г. Т на Неутрал
След като изрече тези думи Тае се хвана за устата.Шуга го хвана за ръката и го задърпа на някъде за да го измъкне от ситуация.
Стигнаха до една пейка и Юнги започна:
Юнги-Ненурмалник, тъпанар, идиот, прасе, тъпанар.
Тае-Това вече го каза и спри хората ни гледа.
Юнги-Дреме ми. Скъпаняк, муха без глава, овца, кон, муле
Тае - Спри, че ме е страх накрая да не изброиш цялата червена книга. Схванах на къде биеш. Но тя е най-прекрасното създание което съм виждал.
Юнги-Сериозно предпочитам баба ти.
Тае започна да бие Юнги.
През това време Хоби, Лея, Джеси и Нела си вървяха и си говореха. Докато си вървяха нещо(Джимим)
Скочи на гърба на Хоби.Джимин-Как си надежда- Джими обичаше да нарича Хоби надежда.
J hope - Джимин какво правиш тук.-той вече беше запознал Лея с всички освен с Джимин защото не беше в българия- Момичета това е Джимин.
В очите на Нела се забеляза, че се е влюбила в Джимин. Но той също не остана по назад и също се бе влюбил. И видимо щеше да се бие за нея със зъби и нокти.
След като момичетата се представиха отидоха в кафене. И ядоха торта. Лея предложи да отидат в неината къща за уикенда.
Всички се съгласиха и отидоха да се оправят.Хоби се прибра и звънна на Тае и Шуга и та да дойдат. Щяха да ходят с две коли тази на Шуга и тази на Джимин. Защото в България само те имаха коли, а Тае не си бе купил кола все още. J hope щеше да вземе колата на Куки, но той бе заминал с нея на срещата.
В вилата
Г. Т. На Маринела
Всичко беше супер. Само малко ме напрягаше момчето което каза, че ме обича. Мисля, че го наричаха V, е както и да е той също беше сладък, но имаше някой по-сладък
Джимин. Да аз се влюбих да уши.Лея-Мари ела да играеш с нас на шише.
Маринела-Идвам.
Отидох и всички седнахме в крък.
От едната ми страна седан Джимин, а другата V. Докато играхме осъзнах, че съм влюбена и във V. О ИСУСЕ ЕЛА НА ПОМОЩ!!!
Лея завъртя и се паднах аз.Лея-Така Нела искам 1 час в рая с...
Моляте да е Джимин или V.
Лея-Джимин!!!
Погледнах го и той ми кимна. Отидохме в мазето. Половин час си мислех кой е за мен. V или Чим?
V или Чим? V ИЛИ ЧИМ?!?!Изведнъж усетих ръка на рамото ми. Вдигнах глава и беше Джимин.
Докато се усетя той ме целуна незнам защо, но му отвърнах.
На! Защо?! Защо му отвърнах?!
АЗ ОБИЧАМ V!!! Най-накрая разбрах аз обичам V!Опитах се да го избутам, но той задълбочи целувката още повече.
Изведнъж врата се отвори!Там беше...
______________________________________
Сори за грешките това е некста! Обичам ви. Може би ще качвам повече. Може и не.
Вие за кого сте:
Джимин и Маринела
Или
V и Маринела
❤️❤️😘😘😎😎👌👌😘😘❤️❤️
______________________________________
YOU ARE READING
Непознатия (Завършена)
RandomТази история се разказва за Лея, която е модел, но мечтата ѝ е да танцува. Тя си мисли, че никога няма да успее . Докато не срещне едно непознато за нея момче. 😏😏😏 Започва: 08.12 2018 Завършва: 11.02 2019