Начало На Втори Сезон

190 10 1
                                    

______________________________________
Една година по-рано.
______________________________________

Г. Т. На J hope
Лея ми липсва. Аз не съм я забравил. Вече бяха минали четири години. Най-добрия ми приятел Джеон Джънгкук всячески се опитваше да ме разконцентрира от мислите за нея.Но не му се получаваше.
Куки - Ако толкова я цениш поне си спази обещанието.
Аз-Кое обещаное?
Куки - Е не. Ти си най-големия идиот който някога съм виждал. Даже аз помня скапаното ти обещание. На което даже не съм присъствал когато е било обещавано.
Аз-И ще ми напомниш ли кое е или просто ще седиш и ще ми държиш конско!
Куки-Да си збъднеш мечтата. Да участваш в група.
Аз-Мане съвсем изключих!
Куки-Личи си.
Аз-Джеон Джънгкук като мой най-добър  приятел би ли станал първи член с мен в тази група.
Куки - Абсолютно да. А и ще ходя до България по работа може да се отбия и при Юнги. Ако ти се идва ела. Може да навием великият AGUST D да пее в тази група представи си колко яко ще бъде.
Аз-Кога ще ходиш?И за колко време.
Куки - Заминавам утре. Връщам се след  най-вероятно една година.
Аз-Кук през тази една година не може да ме махнеш от себе си. Естествено, че идвам. То оставаше и да откажа.
Куки-Ок отивай да се опряваш. Аз тръгвам бай.
Аз-Бай.
Той тръгна и аз останах сам в стаята. Оправих  си багажа и си легнах.

На сутринта

Събудих се от звъненето на телефона ми. Беше Куки и аз вдигнах.
Кук-J hope имаме 40 минути до полета слизаи веднага. Скочих от леглото  и веднага се опрвих. Излязох и видях колата на Кук. Единият прозорец беше отворе и аз просто влязох през него. По точно скочих. Кук си отвори устата да каже нещо , но аз го прекъснах.
Аз-Не питай просто карай!
Той запали гаста и точно преди да излети самолета ние се качих ме. Полета за мен мина добре но за Куки не. Още когато видях, че зад мен сяда пет годшно дете веднага предложих на Кук да се разменим. Неразбираше защо, но скоро се усети. Самолета тръгна и детето почна да рита седалката от което той неможа да мигне и го боля гърба. А аз спах като бебе. Стигнах ме и Джънгкук поиска да носи сам трите куфара. Аз се съгласих. Нямаше да си мъкна куфара. Взехме си такси и се качихме. Когато ни заведе до нашата квартира слязох ме и Кук тръгна да сваля куфарите и когато ги свали. Разбира се се спъна и падна. Нямаше как да не го снимам затова ни направих селфи:

 Нямаше как да не го снимам затова ни направих селфи:

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Но телефона ми е скапан и лицето му излезе размазано.Аз все пак я качих в Инстаграм. Влезнах ме и СЛАВА НА БОГА ИМАШЕ ДВЕ ОТДЕЛНИ ЛЕГЛА!!! Защото имаше опасност да е спалня или само едно легло. Та аз си оправих багажа и си легнах (естествено си зяпах на телефона и се правех на заспал за да не ме притеснява никой) и след можеби един два часа заспсх. Куки също заспа. Но телефона звънна беше непознат номер, но Кук предпазливо вдогна.
Куки-А..ало?......

______________________________________
Съжалявам, ако има грешки. Весела нова година. И приятно четене на новия сезон.
😘❤️😍😘❤️😍😘❤️😍😘❤️😍😘❤️😍
______________________________________

Непознатия (Завършена) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن