2.7

150 8 3
                                    

Седмица по късно

Г. Т. На Лея

Вече сме в Корея. Момчетата тренират усилено вече са банда с 7 участника. Всичко е пер фектно и в момента с Хоби стоим на дивана в къщата ми в корея. Гледаме драма. И между нас като малки деца се лутат кучетата ми Принцеса у Ракета. Гледахме Love020. Моята любима к-драма. Чъх телефона му да вибрира. Шуга му беше писал.

Suga😏😎
Бро ако знаеш какво стана
       

                                                J hope 😝😝
Какво да не се при
страши да кажеш
на Джеси че я харесваш

Suga😏😎
Четеш ми мислите

3 часа по-рано
Г. Т. На Юнги

Suga😏😎
Хей Джеси. Ако няма
какво даправиш
нека излезем.

Джеси😇😘😄
Ок. В 13:30 в парка?

Suga😏😎
Ок.

Иес днес се реших да и кажа колко много я харесвам. Тръгнах към парка и зачаках. По едно време я видях.

Аз-Здрасти

Джеси-Хей къде искаш да ходим.

Аз-Знам един много готин мост от който може да се види много хубаво реката. Нека отидем.

Джеси-Добре, но ми се виждаш малко странен.

Отидохме на мястото и тя започна да се радва на рибките, които плуваха в водата.

Аз-Джеси.

Джеси-Мм?

Аз-Искам да ти кажа нещо от много дълго време, но... Ъхх. Не знам как може ли едно мое действие да ти обясни всичко.

Джеси-Да! Разбира се. Ако мислиш, че....

Целунах я преди да довърши. След като се отделихме хванах бузити ѝ в шепите ми. Погледнах я право в очите. И тя каза едва едва.

Джеси-Юнги мисля, че и аз имам тези чувста към теб.

И двамате се усмихнахме. После я целунах по челото. И я прегърнах.

Аз-ДЕСИ ОБИЧАМ ТЕ. АЗ. НАИСТИНА МНОГО МНОГО ТЕ ОБИЧАМ! - направо крещях от щастие идеше ми да се метна от моста.

Сегашно време

Г. Т. На Лея

Хоби ми разказа за Джеси и Шуга. И бях доволна, че Юнги най- айрая се реши да и признае.

Та така мина още половин година и както си спах чух тропане на вратата. Сънено си облякох някакви дрехи на бързо и слязох да отворя. Беше Хоби отворих и той ми подаде една роза като предържаше с една ръка червените листенца.

J hope - Внимавай да не падне.

Не го разбрах. Обърнах розата с цвета на горе зада го помиришя и...

Аз-О БОЖЕ ГОСПОДИ!!!!

Там имаше пръстен хванах се за устата и го погледнах. Той махна пръстена от розата и застана на колене.

И така нататък ще спестя какво е казал, защото мисля че всички ме разбрахте. Аз естествено казах да. И така си говорехме още един два часа и той си тръгна. Аз излязох с Джеси и Нела, защото исках да им кажа, а и те имали да казват нещо.

Отидох в парка и ги чаках. По едно време дойдоха.

Аз-Добре нека кажем това което има да казваме на три. Едно. Две. Три.

Трете-ГАДЖЕТО МИ ПРЕДЛОЖИ БРАК И ИСКАМ ДА СТЕ МИ ШАФЕРКИ!КАКВО?И НА ВАС ЛИ? КОГА Е ВАШАТА СВАДБА?

Аз-Моята е на 2 Август .

Мари-Моята на 1 Август .

Джеси-А моята на 3.

______________________________________
Сори за грешките.И явно ни очакват три свадби. Интересно какво ли ще срне😏😏😏😏
______________________________________

Непознатия (Завършена) Where stories live. Discover now