Няколко месеца по-късно
Г. Т. На J hope
Минаха някокко месеца от както разбрахме, че Лея е бремемнна. Бях пред операционната и чаках децата ми да се появят на бял свят.
Най-интересното беше, че V и Suga също чакаха децата си. Оказа се, че и Джеси е бременна втасахме я и то много.
1 час по-късно
Вече мина един час и незнам какво още правят вътре. Ами, ако има нещо на децата или на Лея? Боже ще изкофея тук. Видях, че Юнги тропа с крак и беше леко блед. Той беше доста притеснен явно.
Изведнъж от едната операционна се чу детски плач. Заслушахме се и се чу пак. Скоро от операционната на Маринела излязоха акошерките с колички с деца момче.и момиче.
Той незнаеше,че са две Нела му беше спестила тази информация.
На Тае му пречерня и залитна, но Юнги го хвана го сложи да седне. Изтичах и му купих вода.Подадох му я и пак се чу бебешки плач. Този път касметлията беше Юнги. Акошрките излязоха с две момченца.Юнги се просълзи. Край на студения Юнги. ОТКРИХМЕ АМЕРИКА!!!
И накрая Лея и моето прекрасно момче и момиче.
На другата сутрин отидох при Лея и започнахме да мислим имена на децата едното с Европейско име, а другото с Корейско.
Момчето щеше да се казва Кайл, а момичето Ю Сун Хи.Докараха децата ни при нас. Аз взех Сун Хи, а Лея Кайл.
Г.Т. На Лея
Видях се с момичетата децата на Мари и V се казваха момичето Лорън, а момчето Ким Чин Мае.
А на Юнги и Джеси едното момче Мин Дае Хьон и Итън.
Скоро ни изписаха от болницата ние бяхме купили бебешки кушари и всякакви такива неща.
5 години по-късно
Г.Т На Лея
Така минаха годините. Децата ни пораснаха.
Ю Сун Хи и Каий изглеждаха така:
Ким Чин Мае:
Лорън:
Бяха разнояични близнаци и не си приличаха.
Итън стана много сласък:
Брат му Мин Дае Хьон не устана по-назад:
______________________________________
Хора това е новата глава. Малко скучна и кратка, но другата по-дълга обещавам. Сори за грешките. Пишете кои от близнаците ви харесват най-много. Чао! 😄😄😄
______________________________________
YOU ARE READING
Непознатия (Завършена)
RandomТази история се разказва за Лея, която е модел, но мечтата ѝ е да танцува. Тя си мисли, че никога няма да успее . Докато не срещне едно непознато за нея момче. 😏😏😏 Започва: 08.12 2018 Завършва: 11.02 2019