Kini umur Tina sudah meningkat umur 19 sudah tiga tahun dia meninggalkan malaysia .Ade jugak papa dan mamanya datang melawatnya hilang jugak rindu kat diorang.
"Miss Tina kejab lagi shooting baju nih pulak?" jerit manager tersebut kerjaya ye sebagai model telah tercampai jua alhamdulilah.
"Oky suha " balas tina dengan kuat .Ade kalanya mama dan papa bercerita tentang ray dan rayyan yg sudah bertunang baguslah jugak diorang tunang takdelah menyusahkan life aku
Rayyan kini sudah menjadi guru bahasa english bersama tunangannya shikin .
Manakala Ray Amirul bertunang dengan jiran sebelah mak tok tak silap nama dia emm haa Nur Diana .
"Baik lah murid² kamu boleh keluar rehat.sekarang??" ujar rayyan dengan ramah kepada murid² .
Buku BI satu di susun dan diangkat untuk diletakkan kedalam bilik guru tempat dimana semua guru menyemak dan beristirehat."Bie nak honey tolong" sejak shikin bertunang dengan rayyan panggilan mereka sudah bertukar.
"Its okay honey bie boleh buat sendri jom" Walaupun mereka sudah bertunang tapi hati rayyan masih sayangkan Kristina.
+++
"Aq rasa kau kena cari bini arr secepat yang mungkin " cadang orang kanannya ke BossnyaSi dia ligat memikirkan cadangan orang kanan nya "isteri emm " patuh ke dia mencari perempuan untuk dijadikan isteri bukan setakat isteri ?
Gf pun tak pernah ada sebab buzy dengan perniagaan .
TOK!! Pintu diketuk menyebabkan lamunan Si Boss tersedar "masuk!!" laung ye ke orang yang berada diluar biliknya.
"Boss ini suratnya" senyum manis PAnya menyerahkan beberapa keping pucuk surat .Tangan kanan PAnya meletakkan surat tersebut diatas meja nak suruh Si DIA ambil memamg tak lah.
Mata Si DIA tertacap kesebuah majalah yang dipeluk PA .Wajah seorang perempuan dijadikan muka belakang "Hani bagi aku majalah tu kejab?" pintanya.
Hani menghulurkan majalah tersebut dan Si DIA mengambil huluran tersebut .DIA mengamati wajah perempuan yang tertera di muka hadapan tersebut.
Hani dan Orang kanan si DIA memandang sesama sendiri ada yang menjongetkan kening ada yang mengangat bahu tanda tidak tahu.
"Shawn cari perempuan nih" Si DIA memberi arahan kepadan Shawn iaitu orang kanan Si DIA .Shawn menganguk tanda setuju majalah yang di beri kepadanya dipulangkan semula kepada hani.
Selepas kedua pasangan kasih takde Si DIA mengukirkan satu senyuman manis "interasting" sengihan hanya dirinya faham .
"Hari nih kita rehat esok pulak sambung" kata penerbit majalah tina menganguk tanda faham lalu dia beredar ke bilik rehatnya.
Rambut yang dilepaskan diikat pony .Baju yang ketat disalin dengan dress bergaun paras lutut .Tidak lah menonjol dan terdedah .High heel 7inci di tukar ke 3inci .
Siap sahaja dia meminta diri untuk pulang.Kereta MPV berwarna hitam dipandu cermat olehnya lalu meluncur laju meninggalkan tempat kerja nya.
Tempat pertama dia pergi ialah kedai cake .Tempat dimana dia menghabiskan masa untuk yang ada dengan menikmati pelbagai jenis cake.
YOU ARE READING
The Girl Is Mine [on hold]
Teen FictionWarda tengah fikir nak buat bab nih sampai berapa terpulang pada korang yang membaca tu kalau banyak adrish nak buat sampai 123 bab banyak kan . Korang doa² kan lah ada dapat buat bab yang lebih banyak dan jalan cerita yang lebih gempak . Maklumlah...