[18👑]

1.5K 80 4
                                    

"Hai ril awak buat ape kat sini?" soal shikin ke lucas. Lucas memandang ke kanan dan ke kiri kosong hanya dia dan Shikin sahaja berada di dapur.

"Minum " balas lucas dengan ringkas .Air minumannya sudah habis dan diletakkan didalam singki lalu beredar.

Belum sempat dia mahu melangkah tangan nya disambar oleh shikin .Lucas merentap kasar tangannya dari shikin "awak nak pergi mana?" soal shikin ke lucas.

Bukan dia tidak tahu yang lucas mahu melarikan diri dari pada nya .Jangan harap aku akan lepaskan lucas .

Tina yang tak sedap hati terus turun untuk melihat suaminya.Entah kenapa hati nya selalu

Baru sahaja lucas mahu pergi ke pintu dapur shikin telah memeluk tubuh badannya dengan erat dari hadapan.Lucas terkejut dengan apa yang telah shikin buat. Baru saja lucas mahu menolak tubuh shikin.

Tina yang datang sudah ternganga dan menahan marah."Sial kau Shikin!"jerit tina dengan kuat menyebabkan seluruh penghuni didalam rumah terjaga dari tidur.

Rayyan yang elok melok tertidur terjaga apabila terdengar suara pekikan dari bawah. "Siapa pulak lah yg memekak nih aduyaii syg!" rungut rayyan .Aku meraba-raba disebelah aku susuk tubuh isteri aku tiada di atas katil.

Syasya Ashikin sudah terkejut dengan jeritan terus melepaskan pelukkan dari lucas .Muka ashikin tak payah cakap lah cuak plus terkejut nak mampus.Mata aku sudah bertukar ke merah lalu melangkah ke arah ashikin.

PANG!!

Muka shikin tertoleh ke arah peti ais.Aku mengangkat lagi muka shikin dapat aku tengok muka dia melecur kerana air mata.

PANG!!

Lucas melihat isterinya sedang bergaduh kucing dengan shikin "Kau memang tak de maruah ke apa haa laki sendiri ada sampai laki aku nak rampas!" rambut ashikin aku tarik dengan kasar.

"Tina s..sakit" rayu shikin aku tengok pun dah kesian "Ohh sakit habis hati aku tak sakit bila kau peluk laki aku" jerkah aku ke shikin.

"Tina lepaskan" arah lucas aku menoleh kearah dia "You diam!" arah aku perlahan aku marah kat ashikin bukan kat laki aku buat ape nak tengking ,jerkah ,tinggi kat suara kat suami aku pulak tak pepasal dapt dosa kering.

"Aku fikir lepas aku bagi rayyan kat kau ,kau berubah rupanya tak kau sama je " kata aku ke ashikin dulu aku bagi rayyan sebab aku tak cintakkan rayyan .

Bila kau rampas suami aku ,hak aku itu memang melampau "tina!!" baru je aku nak tolak shikin ke arah pasu tertiba sutu suara menyergah aku.

Muka papa,mama,rayyan,ray,diana terpancar ke arah pintu dapur. "Tina lepaskan isteri aku !" arah aku ke tina.

Dapat aku tengok muka tina merah ,mata penuh dengan rasa benci plus kecewa.Mata aku tertunduk ke arah Isteri aku yang sedang merintih mahu dilepaskan "lepaskan memang tak arr bodoh bini kau buat sial dgn aku sesenang kau nak aku lepaskan. Dulu boleh sebab aku tahu tpi now dia dah sentuh hak aku,milik aku memang menempah maut arr" ujar tina dengan kasar.

"Kris lepaskan jangan melawan!" ish mama nih masa-masa ni pulak dia nak bagi arahan macam nih "arrrg" aku terpaksa dengar terus menolak kepala ashikin ke arah pasu.

Nasib dia sempat taham Kalau tak kepala dah berdarah sebab terkena pasu bunga "Esok kau bawak bini kau berambus dari sini ,and kau ray ikut srkali aku tak nk ada apa-apa hubungan denga janta yng hampir nak rosakkan hidup aku" muka ray sudah cuak.

Nampak gayanya memang tina tidak dapat memaafi dirinya lagi.Dia tahu itu memang kesalahan terbesar.Nur Diana yang terdengr sudah terkejut tak sangka suaminya pernah mahu merogol tina.

Lucas yang kat belakang tina sudah menahan geram andai tina jumpa dirinya dahulu sebelum 2 lelaki tu mesti semua nih takkan terjadi.

Rayyan memeluk ashikin dengan kuat "fine kitorang keluar !" kata putus rayyan "dah semua masuk bilik" arah papa .Mama dengan papa terlebih duku pergi meninggalkan kaki semua.

Dituruti dengan ray dan diana."bitch!"sempat aku menghina shikin tak habis-habis nak buat aku baran.

Dah ade rayyan pun sibuk nk ngn laki aku.Dulu bukan main babi nak rayyan now suami aku pulak aku oh itu memang namanya menempah keranda bangkai ikan.

Aku memusingkan badan untuk menghadap lucas "sorry sayang i tak sengaja ,i..i tak boleh nak kawal marah i ,i mintak maaf!" jawab aku dapat aku rasa cecair putih mahu mengalir terus aku peluk lucas.

Aku mengusap lembut rambutnya tina .Haruman rambutnya tina membuatkan lucas tidak keruan .Dia tahu tina tak sengaja biasalh perempuan kalau dah terlalu sayang macam tu lah jadinya sebagai contoh bini aku nih.

"Its sokey aku tahu kau tak sengaja dah jom tidur!Aku dah ngantuk dah nih" amboi alasan aku boleh tahan tip top eah .

Tanya aku ke tina .Baru je aku nak cakap selanjutnya telinga aku menangkap satu dengkuran halus "lah dh tidur rupanya" alahau bini aku nih.

Aku angkat tina like bridal style satu persatu tangga aku daki untuk ke bilik tidur kitorang.

Pintu bilik aku pulas.

Katil tempat first aku tuju untuk letakkan tina.

Aku tilik tina dari atas sampai bawah 'Damn she so yummy 'aku tak dapat kawal nafsu aku

"Sorry sayang aku tak than" sengih aku sendiri lalu melakukan tugas aku sabagai seorang suami dah dapat hak cuma malam nih nfsu ternaik itu yg terpaksa masuk huhu.

Sorry dear wife

+++++++

"Haa kris asal lambat bangun" tanya mama ke aku.Aku mengarukan kepala tanda tidak tahu nak jawab ape? "Emm entah" itu jawapan budak polos lah hentam jelah janji aku jawab dri tak jawab langsung.

"Dh cepat mkn!arah papa .Aku bergerak ke belakang papa dan membelok ke kiri .Baru je aku nak tarik kerusi muka ashikin aku tenung dengan marah. Dapat aku ingat semalam apa yang berlaku.

Bila aku nak ingat balik tu kepala aku pusing dan terus aku rebah." ya allah kris"jerit mama.Aku yang tengh nak minum teh terkejut dengar nama tina dijerit.

Cepat-cepat aku toleh termaksud semua yang berada di meja tersebut .Aku bangun dan terus menangkat tubuh tina "Shawn  ikut aku sofia kmas brng tina ,papa mama ril pergi dulu " lantas aku cakap macam tu.Shawn dan Sofia mengangkuk tanda faham

"Ye nanti papa ngn mama menyusul " balas papa aku bergerak keluar dari rumah.Pintu kereta milik aku dibukak oleh shawn .

++++++

Tiba dihospital aku menyuruh shawn memanggil seorang doktor dan nurse manakala sofia aku arahkan supaya membawa barang keperluan isteri aku

Nak tahu lebih lanjut sila tolak ke kanan atau ke bawah.

Dan yang gunakan panata tu tarik ke atas untuk ketahui lebih lanjut.

The Girl Is Mine [on hold]Where stories live. Discover now