LUCAS X TINA
"Youuuuu.." Panggil tina kesuaminya yang sedang berdiri dibalkoni .
Korang banyangkan tangan lucas pengan besi balkoni pastu tina kat dalam dakapan lucas .kk sambung
"Kau nak apa??" soal lucas ke tina tanpa memandang tina yang berada didakapannya.Tina memusingkan badannya menghadap lucas dapat tina mendengar dengupan jantung suaminya.
Kedudukan lucas sama seperti biasa" errr sayang kalau i cakap u marah tak?" ujar tina ke suaminya mukanya dilentokkan ke badan sado milik suaminya
"Sepanjang kita kahwin pernah ke aku marah kau tak kan so bagi tahu je" jujur sepanjang mereka kahwin lucas tak pernah menaikan tangan ,menengking,keatas dirinya.
"I..iii nak ajak youu gi honeymoon beboleh" lambat-lambat tina memberitahu hasratnya ke suaminya.Tiba-tiba pipinya mula membahang.
Lucas terkedu cepat-cepat dia mengawal riaksi mukanya."Kau nak honeymoon kat mana?" soal lucas ?hari ini dia mengambil cuti untuk menjaga tina.
Takut-takut isterinya meragam lagi kan naya."emm i nak honeymoon kat maimi boleh heehhehe" sengih tina.
"Oky esok kita pergi" balas lucas .Hati tina sudah berbunga-bunga lalu dia mencium pipi suaminya tanpa dia sedar
"Thank i love you mauahh" lalu berlari meninggalkan suaminya .Lucas terkejut dengan tindakkan berani tina dia menyentuh tempar dimana isterinya mencium pipinya.
"Shawn esok aku nak gi maimi kau dengan sofi jaga rumah baik-baik ada masalah kau bincang dengan " DIA' "pesan lucas ke shawn
Shawn menganguk tanda faham dengan pesanan tuannya.
++++
Lucas membaringkan badannya dia atas katil yang bersaiz king.Sebaik saja mereka pulang dari berjalan-jalan terasa lenguh dan penat satu tubuhnya.Topi dikepala dicampak ke tepi dan baju pulak dibukak hanya tinggal seluar pendek pendek paras lutut sahaja.
" Sayang ! Mandilah dulu! Ade ke patut peluh-peluh terus baring !Busuk arr" bebel tina lalu menepuk perlahan-lahan perut berketul milik suaminya.Lucas buat tak endah je dengan bebelan isterinya.
Tina membuka pintu gelongsor yang menghalang pandangan dia.Sebaik sahaja kaki tina menjejak lantai balkoni itu,satu pemandangan yg cukup indah menyapa matanya.
Kristina memejamkan kedua belah matanya dengan rapat apabila tetasa angin menyapa lembut tubuhnya.
Tina tersentak apabila satu lingkaran terasa diperutnya sekelip mata saja dia sudah berada didakapan lucas.Dagu lucas direhatkan kebahu kiri isterinya.
Mereka berdua menikmati suasa petang"Best kan sayang kalau dapat mandi sama" guman tina dirinya terasa mahu saja berlari dan melompat ke dalam air laut tu .
"Esok kita pergi mandi hari nih tak boleh sebab..." Lucas sengaja meleretkan suara nya ciuman dilabuhkan ke pipi kirinya tina.Secara perlahan-lahan ciuaman tersebut turun ke lehernya kristina.Tina terbuai dalam ciuaman suaminya .
Sedar tak sedar badannya sudah tercampak ke katil .Muka tina mula membahang malu apabila lucas memandang dia dengan pandangan nakal.
YOU ARE READING
The Girl Is Mine [on hold]
Fiksi RemajaWarda tengah fikir nak buat bab nih sampai berapa terpulang pada korang yang membaca tu kalau banyak adrish nak buat sampai 123 bab banyak kan . Korang doa² kan lah ada dapat buat bab yang lebih banyak dan jalan cerita yang lebih gempak . Maklumlah...