[10:23] pagi
"Yow sis lama tak datang kerja kau ada masalah ke" sapa suha ke arah tina .
"Haa i ada masalah dengan family i sebab tu i tak datang hari ni i kena buat ape?" soal Kristina ke suha yang disebelahnya
"Kau ada 4 job baru semalam aku dapat kan kau kena shooting pasl product,baju,dengan tempat" kata suha .Tina menganguk tanda faham
"Hai lady?" sergah seseorang tina dan suha mendonggakkan muka ke atas.
" Sir Eddy what are you doing here?" soal suha .Tina hanya buat do no saja bukakn kerjanya mahu menyapa dan menegur pihak atasan atau orang luar .
"Nothing saja je i dtg ambil angin who this girls " soal eddy ke suha. Suha melihat kearah tina yg sedang bermain dengan kunci kereta.
"New model her nama Kristina sir eddy can call her tina" jawab suha bagi pihak tina.Dia sebagai manager perlu menjaga keselamatan modelnya.
"Nice body huh" desis eddy sendirian "Tina kenal kan ini Encik Eddy pengurus syarikat rakaman" Tina bangun dan membalas senyuman tanda selamat berkenalan.
Dia bukan lagi anak dara yang sesuka hati boleh sentuh lelaki lain dia tu anak dara tapi bini orang so dia tahu batas pergaulan.
"Aku nak kau perhatikan bini aku" arah lucas ke shawn yang menjadi spy kepada isterinya.
"Baik tuan?" balas shawn lalu mematikan panggilan tersebut.
Matanya melihat kearah Puan Tina ,Suha dan seorang lelaki yang dikenali sebagai eddy ketua perakaman .
××××× [9:23]mlm
"Tak lama lagi kita akan kahwin tak sabar honey nak jadi isteri bie" terujanya shikin ke rayyan.Rayyan tersenyum hambar ke arah shikin dia masih tidak dapat membuka hatinya untuk sesiapa kerna dia masih mencintaii Kristina .
Kalau tidak sebabkan perbuatan terkutuk abangnya kekasihnya tidak akn meninggalkan dan mesti mereka sudh boleh berkahwin dan memiliki zuriat.
Tapi disebabkan kecuaiannya rayyan sudah kehilangan wanita yang dia sayangi sampai mati pun hanya gadis itu sahaja yang akan bertakhta di hatinya.
"Bie kenapa bie mengeluh honey salah cakap ke" soal shikin ke rayyan sejak kebelakangn ini shikin berasa tidak sedap hati tapi dia cepat² menghalau perasaan itu.
"Takde apelah honey bie penat je sikit dh habis beli ke belom" soal rayyan ke tunangnya tidak mahu shikin tahu mengenainya kalau tidak tunangnya akan marah atau merajuk dia dh lah takde mood nak memujuk bagai baik diam sahaja.
"Sikit lagi tinggal kasut dengan selendang je" kata shikin lalu menarik tangan tunangnya kesebuah butik yang menjual selendang.
"Dear cepat lah baby takut lah kalau selendang tu habis cepat lah" jerit aulia ke bakal tunangnya .
Alex Mazril mengdengar sahaja celoteh gfnya "ya allah baby sabar lah butik tu lari ke mana pun?" pening kepala nya dengan perangai bakal tunangnya .Semua nak cepat tak menyabar betul.
YOU ARE READING
The Girl Is Mine [on hold]
Teen FictionWarda tengah fikir nak buat bab nih sampai berapa terpulang pada korang yang membaca tu kalau banyak adrish nak buat sampai 123 bab banyak kan . Korang doa² kan lah ada dapat buat bab yang lebih banyak dan jalan cerita yang lebih gempak . Maklumlah...