"Ayyan u ke letak bunga nih kat atas meja i" sergah Kristina ke Rayyan yang sedang menyuap makanan kedalam mulutye nasib baik tidak tersedak.
Rayyan melihat bunga yang dibenci tina "no sayang i tak letakkan pun bunga tu and u pun tahu i kan tak suka sentuh bunga " jawab rayyan jujur.
"Habistu siapa yang letak bunga nih arrrr" geram pulak tina denga bunga di hadapan nya kalau ada pemetik api sudah lama dia bakar.
"Gambar ape pulak nih??" membulat mata rayyan melihat gambar tina sedang melakukan hubungn seks .
"Yan kau asal?" alex sengaja menguji kesabaran rayyan dengan mengeditkan gambar buah hatinya dia terpaksa melakukan asalkan hatinya puas
"Babe takkan lah itu tina aq tak percaya lah itu dia " kata alex lagi .Fikiran rayyan tergangu disebabkan gambar bodoh tu.
+++
"Syg u masuk dulu rumah kejab lagi i masuk i nak gi umah mak ni kejab " pagi tadi mak toknya pesan lepas balik sekolah tolong ambilkan dulang besi kat rumah mak ni .
"Emm oky cepat sikit auu balik" kata tina dengan nada risau.Perasaan tidak tentu
"Arrrrrrrrrrghh" sebaik saja tina melangkah ke rumah mulutye ditutup rapat oleh seseorang. Kisah silamnya mula menghantui .
DUK!! Badan tina di campak ke katil tidak tahu bilik siapa hanya fikirwn tina ke arah lelaki yang mengheretye sahaja.
"Abang ray?" terkejut tina apabila dia melihat wajah sepupunya seperti kelihatan mabuk .
"Baiklah mak cik nih terima kasih" ucap rayyan ke perempuan separuh abad.Tiba² perasaan tidak sedap hati mula menjala "tina!">rayyan berlari sekuat hati
" Abang jangan buat tina macam nih sakit abang hiks..hiks" rayu tina dia sudah penat dengan lelaki yang bernafsu dengn tubuhnya .
Selagi dia hidup dia tidak akan benarkan mahkotanya di ambil tanpa sah .Selagi dia masih ada tenaga dia tidak akan benarkan sesiapa menghancurkan hidupnya.
PANG!!pipi ye ditampar sebanyak 6kali pedih ya itu dirasakan tina sekarang "abang ray sakit hiks!!..adu tina ke abang sepupunya separuh mabuk.
" sakit ke sayang sorry abang tak sengaja kan aku dh cakap jangan melawan kau degil"tengking ray tanpa dia sedar .
Baju tina dikoyakkan di bahagian gunung ye kain yang dikoyakkan dengan kasar bertapa sadis ye hidup ye dijadikan tempat penafsuan lelaki yang tidak menghargai perempuan .
"Arrrrrrrrrggggg" jeritan tina sengaja dikuatkan ."Diam lah sial?" rayyan mendengar jeritan abangya terus masuk kedalam rumah dan mencari kedudukan tina dan abangye.
"Jangan !!!" jerit tina lagi rayyan berlari ke bilik abangya .Pintu bilik ray ditendang dengan kasar membulat matanya melihat tina diperlakukan seperti binatang .
"Along!!! Lepaskan gf aq" kata rayyan
"Lepaskan dia no sepatutnya dia milik aku bukan kau ?kau rampas dia dari aku" kata ray tanpa sedar.
"Hiks...hiksh." esak tina yang masih di atas katil tidak sanggup dia diperlakukan sebegitu rupa.Esok merupakan exam last selepas tamat sahaja dia akan meninggalkan semuanya .
"Apa kau cakap along dia gf aku syg bukak mata i ada nih" rayyan panas terus menolak badan abangye lalu memeluk tina yang separuh longlai .
Pipi tina bengkak ,bibirnya jugak pecah kenapa malang sangat nasib gf ye .Adakah ini pertanda yang aku tak layak berada bersama dia .
++++
"Yeah dah habis pun exam yahoo" jerit alex dengn riang
"Weh korang mana awek aku " sergah rayyan bersama shikin .
"Oo tina dia..dia pergi tandas kenapa ?? balas aulia ke rayyan
Rayyan mengoohkan aja .
" Semua dah ada" ujar Pn Atisya ke anak perempuannya mereka sudah tiba di Airport seperti yang dirancang oleh kris semua berjalan lancar?
"Dah mama tapi satu je cukup" kata kris sambil mencari sesuatu
"Ape dia ic ke pasport" kalut sahaja Encik Aman dengan Pn.Atisya menayangkan tentang kelengkapan anaknya
"Kiss and hug family" sengih kris ke mama dan papa ye
"Ada² jelah kamu nih kris come" kata Encik Aman ke anaknya lalu memeluk tubuh badan anaknya bersama isteri nya.
"Kepada penumpang bersiap sedia?" pelukkan kris dileraikan "okay lah mama time to i go take care i love u mom dad " satu kucupan dihadiah ke papa dan mamanya.
"Ada tak lia" cemas rayyan bertanya ke aulia
"Takde macam mana nih " kata lia dengan nada risau
"Yan kau rasa tak apa yang aku fikir?" bahu rayyan disentuh oleh alex
"Jangan cakap yang tina dengan ameer no !!!" otaknya sudah terfikir perkara bodoh tu
"Aku tanya mana gf aku sial" jerkah rayyan ke ameer
"Awek kau mana aku tahu tanya aku buat ape awek kau hilang ke hahaha ke kena rempat dengan orang lain" mendidih hati rayyan dengr satu tumbukan dilepaskan
"Chill arr yan bukn kau tak tahu body awek kau tu boleh buat lelaki kat sekolah nih terliur ingat bro awek kau tu lawa siapa je tak nak rasa " satu tumbukkan dilepaskan secara bertalu²
YOU ARE READING
The Girl Is Mine [on hold]
Teen FictionWarda tengah fikir nak buat bab nih sampai berapa terpulang pada korang yang membaca tu kalau banyak adrish nak buat sampai 123 bab banyak kan . Korang doa² kan lah ada dapat buat bab yang lebih banyak dan jalan cerita yang lebih gempak . Maklumlah...