[10👑]

1.4K 67 0
                                    

Tina perlahan-lahan membuka kedua kelompak matanya.Matanya masih terpina-pina untuk melihat keadaan jadi dia menggosok matanya agar matanya dapat melihat dengan lebih jelas.

Retina kristina terkebil² melihat ruangan tersebut "Aku kat mana nih " Tina berkata sendiri .

Tina bangun dan pergi kearah tingkap yang ditutupi langsir bercorak rose hitam."hutan " katanya.

Otaknya ligat memikirkan bagai mana dia boleh berada di sini ★BUK!! ★ 

"yaya baru aku ingat semalam aku kena pukul kat leher babi punya orang tengok dah sengal dan leher aku nasib tak patah kalau tidak aq sepak arr" omelnya dengan kasar.

"Kau dah bangun!" sergah seseorang membuatkan tina tersentak nasib baik dia tidak melatah kalau tidak malu .

Tina memusingkan badannya untuk menghadap suara yang menyergahnya.

Mata tina memandang tajam kearah lelaki itu sempat jugak lah dia scan tubuh badan lelaki itu percfet heheh gatal eah kau tina .huhu sekali sekala

"Puas tenung aku!" sergahye lagi tina buat² tak tahu malu memang arrr malu kontoi usya anak teruna orang.

Lelaki itu melangkah 4langkah kehadapan."Macam mana i ada kat sini , and u kan mamat yang pukul i ,asal u culik i"soal tina bertubi-tubi ke lelaki dihadapannya

"Aq yang suruh budak aku culik kau ,and pasal leher kau tu aq mintak maaf anak buah aq tak sengaja" katanya sekali nafas .

"Apa yang u nak dari i" ujar tina dengan muka yang mamai

Si DIA tersenyum manis apabila mendengar soalan yang ditunggu-tunggukan "I want u be mine" ringkas sahaja si DIA bertutur.Si tina sudah terkejut baginya lelaki ini sengaja bergurau .

"Dah lah tak kenal ,macam mana nak buat aq nih dia punya imposibble" kata tina kedirinya sendiri.Dia memandang wajah kacak lelaki itu.

"Kalau u nak main-main baik tak payah i takde masa kk so encik i nak you hantar i balik??" desak amanda ke lelaki itu.

"Kau nampak aq tengah main² ke?" kata lelaki itu dengan serius .Tina sudah cuak "takkan lah" desis hati tina.

"What u mean be your mine?" soal kristina sambil memeluk tubuh.

"Aku nak kahwin dengan kau?" Rahang tina jatuh apabila mendengar jawapan maut .Mata pulak dibesarkan menjadi bulat.

Tina dapat berkata apa-apa jadi dia diam.Kalau di tanya lebih makin mengarut pulak lelaki di hadapan nya ini baik dia diam.

°°°°°°


"Kau kenapa??" sergah Si DIA yang berada di belakang Kristina .Tina menoleh ketepi dia melihat wajah kacak lelaki itu .

"Nothing emm you..uu" rengek tina secara meleret  ke lelaki itu sudah lama dia ingin bertanya tentang lelaki itu tapi tidak sempat kerna asyik terlupa.

Lelaki itu menoleh kearah nya mata mereka bertembung"kenapa?"soal si DIA dengan nada risau manalah tahu gadis itu ada masalah ke ,sakit ke apa boleh lah dia tolong.

"I sebenarnya dah lama nak tanya you  tapi i takut u marah" ujar kristina lalu menundukkan kepala tanda malu dan takut pelbagai aura dia terima .

The Girl Is Mine [on hold]Where stories live. Discover now