Sudah 2Minggu Kristina tidak melayan Rayyan itu balasan siapa suruh cari pasal so tanggunglah akibatnya .
Tina pikir cara ini akan berjaya rupanya semejak dia berjauhan dengan rayyan .Syasya mengambil alih untuk menjaga rayyan dan mendekati rayyan.
Mata tina mula berair cepat² dia kesat air matanya "sampai hati u buat macam nih kat i rayyan i benci u" beg sekolah yang dipelukkan turut basah.
"Hye sweetheart" tina terkejut lalu memusingkan badan membulat matanya melihat musuh boyfriend
-nye berada di hadapan nya"u..u buat ape kat sini a..meer" gagap tina dia sudah cukup trauma dengan lelaki bernama Hazir Ameer lelaki yang pernah meragut mahkotanya .
"Saja nak tegur u why dear u nangis ke meh i lapkan" tangan hazir mahu menyentuh pipinya cepat² dia menepis
"U..jangan berani nak sentuh i dgn kotor u" kata tina yang masih gagap tidak sanggup dia berlama-lamaa dengan lelaki jahanam .
Tina mahu melangkah ke arah pintu yang berada di dihujung sudut tiba² langkahnya terbantut .Hazir memeluk erat pinggang tina seperti tidak mahu melepaskan makan tengah harinya.
"Rayyan awak nampak tak tina ?" sergah aulia wajah rayyan didonggakkan ke atas"Tak bukan dia dengan korang ke" tanya rayyan walaupun mereka berjauhan tapi perasaan syg tu masih ada.
"Mmglah tina cakap nak ambil bekal kat kelas dri tadi kitaorang tunggu tak muncul² pun " kata alex dengan risau
"Itu yg saya tanya awak?" ujar aulia .
"Aku dengar ade orng jerit weh" bisik bdk A
"Nih mesti kerja senior amerr" balas bdk B
Rayyan cuak mendengar bualan kedua pelajar lelaki tersebut lalu berlari meninggalkan syasya,fasya dan alex
"Lepas lah sakit am" jerit tina dengan sekuat hati kini mereka berada di bilik stor sukan .
Muka tina sudah dibasahi dengan air mata ditambahkan dengan perasaan takut .
"Lepaskan no way lah sayang kita enjoy dulu baru i lepaskan kk i janji ini akan seronok ?" baju sukan tina di koyakkan di bahu terselah baju dalam berwarna merah itu menaikan nafsu ameer.
"No ameer please lepaskan i jangan buat i macam nih tolong am " rayu Tina dengan tangisan bagi ameer itu rayuan kenafsuan.
Leher tina dikucup lembut dan rakus sudah lama ameer menginginkan tubuhnya amanda Kristina tapi banyak sangat halangan nampak gayanya hari nih hari terindah buat ye.
"Ahhhhhhhh!!" langkah rayyan terhenti di hadapan stor sukan
"Lepaskan i sakit ameer hiks.." mata rayyan membulat tanpa menunggu dia memecahkan pintu itu dengan tendangan padunya.
Mata rayyan melihat ke arah tina yang sedang terbaring dengan pakaian yang tidak sesuai untuk dilihat.Tajam renungan mata rayyan melihat ke arah ameer yg sedang meramas gunung milik kristina.
Sakit hatinya melihat gfnya diperlakukan sebegitu."Sial kau ameer " rayyan menendang muka ameer dengan sekuat hatinya
."Ini sebab kau kiss gf aku" rayyan meyepak perut ameer sebanyak 2kali
" ini sebab kau raba gf aku "pipi kanan dan kiri ameer ditumbuk
"ini sebab kau sentuh kazen aku jahanamam babi kau" menyebak kepala ameer.
Darah yang mengalir dari hidung mulut dikesat dengan kasar oleh ameer.
"hiks..hiks.." rayyan tersedar sesuatu terus dia memalingkan wajahnya ke belakang.Rayyan memeluk tina yang sudah lemah
"Sayang...sayang i really so sorry " baju sekolah rayyan dibukak lalu disarungkan ke badannya tina.
Badan tina diangkat dengan penuh lembut tidak sepatutnya dia meninggalkan tina sepatutnya dia perlu memujuk tina tapi tidak dia ego .Disebabkan ego dia hampir kehilangan orang yang dia sayangi.
+++
"Macam mana boleh jadi macam nih rayyan" tanya Pn.Atisya ke anak adiqye .
Rayyan menundukkan kepala tanda malu dan serba salah.
"Maaf maklong rayyan tak sengaja tinggalkan tina rayyan mintak maaf" ujar rayyan ini semua salahnya kalau tidak gf ye tidak akan sebegitu.
"Kau hutang dengan aku ameer" mata rayyan menahan amarah ."Doktor macam mana dengan anak saya" serbu Encik Aman yang baru sampai.
"Bertenang encik puan keadaan cik Kristina dah stabil cuma??" percakapan doktor terhenti
"cuma ape dok?" tanya Pn.Atisya
"Kebanyakkan persakit kami seperti cik kristina akan mengalami kemurungan jadi harap tuan dan puan tidak memberi tekanan kepada cik Kristina" terang doktor itu memberitahu.
Pn.Atisya sudah mahu pengsan nasib baik sempat disambut kalau tidak wad lah jawabnye.Rayyan meraut kasar rambut ye tiba² cecair putih mengalih dipipinya .
"Maaf pak long disebabkan rayyan tina jadi macam tu maaf sebab tak dapat jagakan tina dengan baik rayyan menyesal" Rayyan menundukkan kepala tanda mintak maaf kerana tidak dapat menjaga tina dengan baik.
"Tak pelah rayyan pak long tak salahkan rayyan ini kehendak nya mesti ada hikmahye dah² pak long dengan mak long balik dulu rayyan tolong jagakan kris " ujar encik aman ke rayyan .Rayyan akur kelibat sepasang suami isteri sudah tiada.
Pintu wad tina dipadang sepi rayyan hanya mampu melihat tina dari pantulan cermin di pintu wad tersebut
"maaf kan i tina i janji i akan jaga u i sygkan u"* perasaan bersalah makin menebal terhadap tina.
YOU ARE READING
The Girl Is Mine [on hold]
Roman pour AdolescentsWarda tengah fikir nak buat bab nih sampai berapa terpulang pada korang yang membaca tu kalau banyak adrish nak buat sampai 123 bab banyak kan . Korang doa² kan lah ada dapat buat bab yang lebih banyak dan jalan cerita yang lebih gempak . Maklumlah...