"nah sup belut sorry lambat tadi aku jumpa kawan tadi" bungkusan sup belut Tina ambil dari tangan suaminya mula-mula nak marah sebab lambat bawak balik sup belut tapi disebabkan bau sup belut tu membuatkan nafsu tina naik itu yang tak jadi marah.
Lucas memandang sahaja gelagat isterinya itu . Fikirannya mula terimbas kejadian semasa dia mahu membeli sup telur untuk Tina. Bagaimana dia boleh berada disitu, bila dia balik , apa tujuan dia ? Banyak yang difikirkan oleh lucas.
Siap je membasuh tangan aku memandang wajah lucas muka dia macam ada masalah je atau lebih tepat fikir sesuatu dan membuatkan aku rasa nak ..nak maki dia je.
"Syng!!" Panggil Tina dia pelik melihat wajah suaminya asyik berkerut je nak aku ketuk guna meja ke apa nih.
"Syanggggggg!!! "Jerit Tina sekuat hati sumpah weh sakit tekak aku . Lucas yang terdengar turut terkejut wajahnya dipaling kan ke arah Tina .
"Kau asal menjerit"shit boleh tanya eah aku menjerit sebab apa. Jelingan Tina membuatkan lucas tersedar ni mesti sebab termenung nih tu yang tak sedar.
Tina malas mahu bertengkar terus dia bangun dan beredar . Tangga satu persatu didaki dengan perasaan marah. Lucas tercengang what the hell tinggalkan aku macam tu je kat bawah.
"U tidur luar" belum sempat lucas nak bangun suara Tina membuatkan dirinya terbantut untuk bergerak .Hempasan bilik tidur dikuatkan tanda protes.
"What the hell" carut lucas nak tak nak dia turut sahaja . Matanya dipejam rapat wajah yang tadi membayangi dirinya semula .
'kenapa kau datang balik' tanya hati lucas dari tadi duk fikir sampai tak dapat jawapan lucas tidur dengan lena.
Tina keluar dari biliknya dan melangkah kearah lucas yang sedang tidur lena di sofa "Puan panggil saya ke"sapa Shawn ke isteri kepada lucas.
"Tolong i angkat lucas masuk bilik" arah Tina ke Shawn. Shawn menganguk tanda oky lalu memapah tubuh badan nya lucas .
Biasanya lucas dibaringkan diatas katil "thank shawn sebab tolong i and sorry sebab susahkan u" pohon maaf Tina dia tidak bermaksud mahu menyusahkan Shawn atau sesiapa pun.
"Tak pe puan saya mintak diri dulu nite" sempat Shawn mengucap selamat malam pada Tina. Tina memandang wajahnya lucas wajah seperti banyak memendam,rahsia dan masalah .
"I love u ni matter happen" ciuman lucas Tina ambil dengan rakus . Dada lucas dijadikan bantal untuk Tina tidur. Matanya dilekapkan
YOU ARE READING
The Girl Is Mine [on hold]
Genç KurguWarda tengah fikir nak buat bab nih sampai berapa terpulang pada korang yang membaca tu kalau banyak adrish nak buat sampai 123 bab banyak kan . Korang doa² kan lah ada dapat buat bab yang lebih banyak dan jalan cerita yang lebih gempak . Maklumlah...