Naše ostří jsou ostrá

42 4 0
                                    

.........................................................................................................

.......................Naš.............................................e os........................

.........................tří.............................................jso..........................

..........................u o..........................................str...........................

...................á. Naše ostř..........................í jsou ostrá......................

.....................Naše ostří j.......................sou ostrá. N......................

......................aše ostří jso....................u ostrá. Naš.......................

.........................e ostří jsou.................ostrá. Naše..........................

..........................ostří jsou os.............trá. Naše os..........................

.............................tří jsou ostrá........Naše ostří j............................

...............................sou ostrá. N....aše ostří jso..............................

.................................u ostrá. Na..še ostří jso.................................

...................................u ostrá. Naše ostří j....................................

.....................................sou ostrá. Naše o....................................

.......................................stří jsou ostrá........................................

........................................Naše ostří js.........................................

......................................ou ostrá. Naše.......................................

....................................ostří jsou ostrá. N....................................

..................................aše ostří jsou ostrá....................................

...............................Naše ostří jsou ostrá. N................................

............................aše ostří jsou ostrá. Naše o..............................

...........................stří jsou os...trá....Naše ostří j............................

.........................sou ostrá.....Naše o.....stří jsou o.........................

......................strá. Naše.....ostří jsou.....ostrá. Naš.......................

....................e ostří jso.......u ostrá. N........aše ostří j....................

..................sou ostrá...............Naš..............e ostří jso ..................

.................u ostrá. N........................................aše ostří.................

...................jso.........................................................uo...................

..................st..............................................................rá..................

.........................................................................................................

---

Napsáno pro Duben měsíc Drabble na stránkách Společnosti pro osvětu spisovatelů (http://rukavice.sosaci.net/dmd/).

DMD č. 23. pro 23. 4. 2018. Téma: Malebná slova

Hra o trůny/Píseň ledu a ohně - Sbírka drabblůKde žijí příběhy. Začni objevovat