Winter Iron
Bylo krátce po poledni, když Steve vytáhl Buckyho na procházku. "Na čistý vzduch" tvrdil, jenže o něčem takovém se uprostřed New Yorku nedalo mluvit.
Prostě ho jen potřeboval vytáhnout někam, kde stěny nemají uši a kde si s ním bude moci v klidu popovídat. Byl to jeho kamarád, nejlepší, a tak měl zájem o jeho dobro.
Chvíli se procházeli po Central Parku, nezávazně mluvili o všem možném. A když se Bucky zmínil, že by potřeboval už konečně ostříhat tak se mu Steve nabídl, že s ním někdy zajde do kadeřnictví, protože už by si měl také zase zkrátit vlasy. Steve podotkl, že dříve bylo město mnohem čistější a takhle pokračoval jejich rozhovor, až už to Barnes nevydržel.
,,Tak už to vyklop." povzdechl si Bucky. ,,Proč jsi mě sem vytáhl?"
Blonďák zamrkal. Pak se poraženecky zaksichtil. ,,Chtěl jsem se tě zeptat... co ty a vztahy?"
Už před válkou věděl, že se jeho kamarádovi líbí kluci. Tedy, zjistil to, když mu vyznal lásku. Zkusili to spolu, nevyšlo to... a jejich vztah naštěstí přerostl do skvělého přátelství. Steve si byl už dlouho jistý, že James jejich vztah nebere jako nic víc než skvělé přátelství, ale chtěl, aby jeho nejlepší kamarád byl šťastný a tak měl takový malý plán...
,,Nic moc," pokrčil rameny. ,,Nějak nevidím v dohledu nikoho, s kým by mi to mohlo vyjít."
Steve na něj zkoumavě pohlédl, druhý mu pohled oplatil. ,,A co Stark?"
,,Stark? Zbláznil jsi se!?" zasmál se a odvrátil zrak.
Jenže Rogers ho znal už dostatečně dlouho na to, aby se nedal oklamat. Neuniklo mu jemné zčervenání tváří i ten typ úsměvu, který na rtech svého kamaráda viděl pokaždé, když přemýšlel nad nejnovějším objektem svého zájmu. ,,Líbí se ti!" vítězně vykřikl.
,,Ššt!" přitiskl mu na ústa ruku. Použil samozřejmě biologickou paži, nechtěl mu vyrazit zuby.
,,Neřvi tu, jsou tu lidi..." až když si byl jist, že blonďák nevykřikne nic dalšího, stáhl se. A byl zticha. Nic nevyvrátil ani nepotvrdil, ale vše už bylo jasné.
,,Víš," promluvil po nějaké době znovu kapitán tišším hlasem. ,,Myslím, že po tobě kouká."
,,Stark? Po mě?" nadzvedl obočí. ,,Nebuď směšný, Steve. Zabil jsem jeho rodiče... pravděpodobně mě nenávidí a snaží se se mnou vycházet jen kvůli tobě a Furymu."
,,Znám ho dostatečně dlouho na to, abych věděl, že to tak není. Říká věci dost na rovinu. Kdybys mu vadil, dal by ti to pořádně sežrat."
,,Ale on se mnou skoro nemluví." pokrčil rameny tmavovlasý.
,,Kouká na tebe. Minule se po tobě ptal, když jsme začínali poradu a tys tam nebyl. Vyhýbá se ti pohledem, kdykoliv se na něj podíváš. Když vyprávím něco o tom, jaké to bylo před válkou, něco o tobě, poslouchá jako by na tom závisel jeho život. Poznám zamilovanýho člověka, Bucky." položil mu ruku na rameno.
,,Co když se pleteš? Co když to zkusím a nebude to pravda? Bude mě nesnášet ještě víc než teď..." zachmuřil se.
,,To co se povedlo nám se stane jednou za život. Vždyť asi ani není na kluky, ne? A má tu...eh jak se jmenuje?" zagestikuloval rukama ve vzduchu.
,,Pepper, tu už nemá. Před pár dny se rozešli, odmítl mi říct detaily." pokrčil rameny blonďák. ,,Tys u toho nebyl, ale Natasha nedávno trousila nějaké vtípky o tom, že už všechny holky vyzkoušel a teď musí zmapovat novou oblast. Ty narážky byli docela zřejmý. A myslím, že je v tomhle ohledu dost všímavá."
ČTEŠ
Avengers Oneshorts
FanfictionPřevážně tu najdete Frostiron jednodílovky ( důvod je jednoduchý, ten ship miluju ❤️) ale budu se snažit psát i o jiných shipech. také když vás napadne nějaký dobrý nápad na jednodílovku můžete mi ho napsat, popřípadě jaký ship by jste v té jednodíl...