~1~

1.9K 62 4
                                    

Dneska úplně normální den.. Seděla jsem se svým nejlepším kamarádem Hobim v lavici "co máme teď za učitele„ zeptala jsem se ho.

"Hned ti to řeknu Boo máme..„ ani jsem ho nenechala dopovědět a jelikož jsem si všimla všech holek hezky připravených na místě tak jsem to věděla... Tohle se totiž stává jen s jedním učitelem..

"Min Yoongiho„ řekli jsme oba najednou, a zasmáli se, ale zas tak ráda jsem nebyla..

I kdyyyž, věc se má takhle ten chlap je totálně šukatelnej, ale nedokážu ho vystát, ještě když si na mě očividně zasedl..

Pořád samý, slečna Boo smazat tabuli, slečno Boo podejte mi ten fix co mi spadl... Kolikrát když nic neřeknu seřve mě, že virušuju a on moc dobře ví kdo to byl A JÁ NE 😤

A jako neřikám nic, že bych se od něj nenechala ojet.. Zase co si budem joo.. Chtěla bych vidět vás..

"Bože Boo nemysli na to, ty prase„ řekl mi Hobi se smíchem.. Je jako můj bratr, takže mu říkám vše.. I to, že bych se od něj nechala ojet, ale ví i to, že ho nenávidím.. Takže je to jen, že bych se nechala né, že po tom toužím jako ostatní holky ze třídy (možná i z celý školy)..

"Ježíš ty naděláš.. Víš, že to myslím spíš ze srandy.. Možná„ hned mě praštil sešitem.

"Slečno Boo, přestaňte vyrušovat„ řekl mi přísněji učitel..

Protočila jsem nad tím očima "aby ses neposral„ nezapomněla jsem si zašeptat. "Říkala jste snad něco?„ lehce se zamračil. "Nene vůbec nic„ ironicky jsem se usmála..

Koukla jsem se na Hobiho a ten už zadržoval smích.. "Jen počkej, moc se nesměj ty to schytáš„ zašeptala jsem mu a usmála se..





Po asi 15minutách hodiny s tím idiotem, jsem si myslela, že umřu..

"Bohaa vždyť tady musíme sedět už tak půl roku..„ Podívala jsem se na hodiny, ale ty ukazovali teprve 15minut po začátku hodiny, a já začla "fňukat"..

Vysvětloval tam nějaký kraviny v matematice a co já vím, vždycky mi to vysvětlí Hobi xdd

Pak ten "inteligentní" učitel zjistil, že si zapomněl něco v kabinetě..

"Musím si pro něco dojít do kabinetu a potřeboval bych pomoct..„ sotva to dořekl a všechny holky už měly ruku nahoře a škemraly, že si má vybrat je..

Hlásily se všechny holky krom... MĚ..

Očima si projel celou třídu a pohledem se zastavil u mě.. Ukázal na mě, já protočila očima a udělala na něj pěkně znechucenej ksicht. "Boo pojďte semnou, třeba vás ty otrávené výrazy přejdou„

"To teda těžko..„ zamumlala jsem si pro sebe, ale i tak to slyšel, pěkně nasraně se zvedla a šla za ním..

Cestou přes třídu jsem občas slyšela takový ty narážky ve stylu, ta mu jde vykouřit atd.. (závistivý mrchy, ale klidně bych si to s nima teď vymněnila) Párkrát jsem řekla, že já mu hulit rozhodně nebudu a že to je jejich práce..

Hobi se jen tiše smál, ale já ho slyšela, hajzla jednoho.. (Jinak btw. Hobi má v tomhle příběhu holku.. Nevím, asi jí tam nebudu moc zmiňovat, ale nemám moc ráda takový ty komplikovaný příběhy kdy se nejlepší kámoš zamiluje, ale ona ho nemiluje atd.. Snad chápete, jako neříkám, že jsou všechny takovýhle příběhy hnusný, ale nemusím to moc.. PROSTĚ HOBI BERE BOO JAKO SESTRU xdd)

Celou cestu jsem šla pěkně uraženě za ním až do kabinetu.. Stála jsem u otevřených dveřích a čekala než něco udělá..

"Boo co tam tak stojíš pojď dovnitř„ řekl a já vstoupila.. "To si jako tykáme nebo co?„ Hrála jsem si na drzou holku chápete ne xdd..

Ale když za mými zádami zabouch prudce dveře ztuhla jsem jako led..

"Říkej mi Yoongi, a zatáhni už drápky kočičko.. Nebo snad chceš, aby tě to bolelo?„ Když to dořekl vikulila jsem oči a stála tam jak pařez, hlavně se mi honilo hlavou co by mělo bolet...

Už jsem jen cítila jeho teplý dech na mém krku, a bylo mi to jasný...

to be continued

________________________________________

Fajnnn, rozhodla jsem se psát i ff směřované hlavně jen na jednoho ze 7mi miláčků xdd

Doufám, že se tohle někomu bude líbit a už mám nápady co se bude dít dál..

Nenechte si ujít další díl, zatím papa.

Daddy Teacher?! |M.YG.| [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat