Už jsem jenom slyšela jak se rozrazily dveře.
„Jak stupidní místo na ukrytí klíče.."
Kurva řekla jsem si sama pro sebe a snažila se ani nepohnout.
„Jsi fakt nenápadná a zaroveň rostomilá, když se schováváš jak malé ditě.." Slyšela jsem tak znamej a krásnej hlas.
Prd co to povídám.
„Budeš tam ještě dlouho?" Řekl a uchechtl se.
Sundala jsem si peřinu z hlavy a koukla na něj.. Stál tam opřenej o dveře s rukama založenýma na hrudi. Měl na sobě bílou košily, černý kalhoty a černé sako jen tak hozené přes rameno. Bože byl tak sexy..
„Až doslintáš tak mi laskavě vysvětli co to jako vyvádíš!" Lehce na mě pokřikl a vyrušil mě z mých myšlenek.
„Em.. Myslím, že by jste měl být ve škole pane učiteli a né doma u žačky.." Hned co jsem to dořekla hodil sako na zem a pak se ke mě rozešel.
Poposedávala jsem si na posteli co nejdál od něj dokuď jsem nenarazila na zeď. Klekl si přede mě a chytl mě lehce pod krkem.
Začal mě líbát na krku a já se snažila ani lehce nevzdychnout..
„Co to semnou děláš za tohle si týden nesedneš.."
Ne tohle prostě ne.
Od kopla jsem ho nějako od sebe a že to byla fuška..
„NE! Já už tohle nechci! Chápeš?! Zranil si moje city a to dost jdi si radši za tou svojí děvkou.." Křičela jsem na něj a úplně jsem ignorovala to, že mi tekly slzy proudem.
„Boo nedělej scény! Nech mě to vysvětlit už kurva!" Zakřičel na mě až mnou trhlo, ale já se nedám. Ne nebudu žádná lehká holka.
„Ne prostě NE! Tohle mi nevysvětlíš vypadani. Vypadni mi z očí.. Slyšíš co tu děláš?! Vypadni od tuď!! Ničíš mi život."
„Boo, ale já fakt miluju jen tebe!"
„VYPADNI! NECHCI TĚ VIDĚT.." Slzy mi tekly o sto šest. On se pomalu zvedal a šel ke dveřím.
„Proč tě tak moc miluju?" Řekla jsem si pro sebe, ale když jsem viděla, že to slyšel dala jsem si ruku před pusu..
Už chtěl něco říct, ale hodila jsem po něm polštář a pak zmizel..
I hned jsem běžela do koupelny a vzala si žiletku z poličky.. Koukla jsem se na svoje zápěstí..
Vážně jsem klesla až jsem? Zeptala jsem se sama sebe a přejela žiletkou po žílách.. Tak moc to štípalo hodila jsem žiletku na zem a složila se k ní..
„Boo jen sem si tu zapomněl sako promi-" Slyšela jsem ho jak se zarazil a hned ke mě běžel nebyla jsem schopna ničeho..
Cítila jsem jak mi vytéka krev a jak slábnu..
„BOO!! PROBOHA CO TO DĚLÁŠ?!" Klekl si ke mě a vypadalo to, že by mu ukápla slza?
Třeba mě fakt miluje?
Jsem hloupá?
Viděla jsem jak vytahuje mobil a někam volá? Nevím už mi klesly víčka.. Ještě něco křičel, ale já už viděla jen tmu..
the end..
HAHA jsem to ale vtipálek, že? Fajn to bylo cringe
to be continued
_________________________________
sorka za chyby
ok to bylo celkem short so sorry, zatím<3
~Agee
ČTEŠ
Daddy Teacher?! |M.YG.| [DOKONČENO]
Novela Juvenil-Má atraktivního učitele, ale nechce se smířit s tím, že by k němu měla nějaké city. -Co když zjistí jaké city k němu má? -Jak k tomu přistoupí? Bude si chtít jen pohrát nebo po chvíli bude chtít i lásku? ~tohle bude asi kravina, ale chci to zkusit...