~16~

941 50 13
                                    

"Boo děláš si prdel?! Proč jsi jako ráno utekla co? Tohle nebude jen dvacet ran na holou. Tohle bude větší trest. A proč jsem najednou pan učitel co?„ Seděl tam a čekal co mu řeknu. Konečně moje část..

"Tak milí pane učiteli.. Nemohla sem usnout a někam jste odešel, šla jsem se teda kouknout kam, a ikdyž je to hnusné sledovala jsem vás:)..„ Vyndala jsem mobil zapla video a ukázala mu ho. Viděl jak jsem ho měla natočenýho když se po něm sápala ta coura.

"Boo to není tak jak to vypadá! Věř mi s ní už dávno nejsem to ona se na mě vrhla já nic..„ Začal se vymlouvat haha.

"Milovala jsem tě víš? A nejde přestat.. Myslela jsem, že mě taky miluješ, ale byla jsem jen hračka..„ Ukápla mi slza, kterou jsem hned setřela.

Podivala jsem se na něj a vypadal hrozne naštvaně.

Rychlím krokem ke mě došel a namáčkl mě na dveře.

"Tak podívej se Boo! Já určím kdy tohle skončí a říkám ti, že s ní už nic nemám já tě miluju!„ Ze zuřivého výrazu se stal výraz plný lítosti.

Ne ja se nedám jen mě vodí za nos!

"Tohle mě nezajíma! Já ti nevěřil ani slovo!! Jdi si za tou courou a mě nech bejt napokoji jasný?!„ Vůbec jsem nečekala, že tohle řeknu.. Nechci o nějako opouštět, ale musím nechci, aby semnou takhle někdo zacházel.

Záhadně jsem se dostala z jeho obklíčení a utíkala ven. Slyšela jsem jen jak na mě volá, ať se vrátím.

Na tohle jsem fakt neměla musela jsem domů. Byla jsem psychicky zničená. Toho člověka jsem doopravdy milovala a on mi udělal tohle.

Doma jsem se převlekla a lehla si do postele. Chtěla jsem se nějako uklidnit tak. Naší třídní učitelce sem dala vědět, že budu po zbytek týdnu doma, protože jsem nemocná.

Snažila jsem se usnout a povedlo se!


Když jsem se vzbudila a podívala na mobil trochu jsem byla zaskočená.

____________________________________

sorka za chyby

taková krátká část hihi:D máte někdo typ co asi Boo tak zaskočilo? XD

~Agee

Daddy Teacher?! |M.YG.| [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat