"IHNED!!„ tentokrát už to zakřičel a když viděl, že pomalu jdu rozešel se ke kabinetu..
"Kurva podruhý„ znova jsem si zanadávala..
Otevřel dveře od kabinetu a naznačil ať jdu dál.. No to se mi fakt chtělo, ale když se tak mračil šel z něj celkem strach. Radši jsem šla prostě dál.
Jen co jsem vešla hned za mnou zabouchl dveře. Sotva jsem se otočila a už mě přirazil ke zedi.
"Tebe doma neučili, že se nemá líst lidem do soukromí?„ Řekl to tak povrchně a ksichtil se.. "Já..já..t..to..by..bylo..omy..omylem..„ Nervozně jsem ze sebe dostala. I když je to blbost. Jen tak omylem najedete na nečí profil a lajknete mu fotku.. Jasnýý Boo. Ten lajk možná omyl byl, ale to, že jsem na ten profil najela a civěla na něj půl hodiny.. Už omyl nebyl..
A on to poznal. "Jak myslíš.. Já tě varoval, že tě to bude tak akorát bolet.„ Vrhrl se na mě, začl mě dravě líbat.. Libilo se mi to, chtěla jsem to, ale nešlo to.. Je to můj učitel. (jak originalní věta xdd)
Zajel mi rukou pod sukni a mačkal mi stehno.. Měla jsem co dělat, abych nevzdychla. On to moc dobře věděl, ale pořád jsem nespolupracovala.
Nevím kdy a jak, ale můj mozek ovládla má chytrá část. Snažila jsem se ho odstrčit. Sním to ani nepomohlo.
Nechtěla jsem, ale kopla ho do holeně.. Musím uznat, že rána to byla dost velká a dobrá. Odtáhl se a já toho využila.. Rychle jsem běžela ke dveřím.
Chytl mě za zápěstí, ale než ho stihl pěvně stisknout unikla jsem. Vyběhla jsem z kabinetu.
"Jen počkej já to myslel dobře.„ Tohle byli jeho poslední slova co jsem ještě slyšela. Trochu jsem se bála co mě bude čekat dál, ale teď jsem na sebe pyšná jak jsem zakročila.
A zároveň mě mrzí, že jsem musela ukončit to jeho líbání.. Grr.. Nad čím to zase myslím..
Překvapivě ještě ani nezačla první hodina. Doběhla jsem do třídy a vše řekla Hobimu a Min..
"Boo nebuď smutná.. Zachovala jsi se určitě správně, ale jen tak srdci neporučíš..„ Řekla mi Min a Hobi přikivoval. "Lidi fakt jsem za vás ráda. Je hezký vědět, že i kdybych vám řekla, že jsme tam prcali tak mě budete dál podporovat. Fakt dík!„ Dořekla jsem to oni kývli a pak dostali totální sáchvat smíchu.
"Boo, to sice jo, ale tohle znělo fakt divně..„ Řekl Hobi se smíchem a já se začla smát s nima..
Byla polovina první hodiny, zrovna jsme měli angličtinu.. Ta je super učitelka je stará vuchtle, který jsme vcelku všichni uprdele. Takže taková volná hodina. Aspoň jsem mohla přemýšlet.
Co mám prostě dělat. Bude to znít divně, ale hrozně bych ho chtěla cítit v sobě.. Zároveň nevím kdy co myslí vážně nebo se mi chce akorát znovu vysmát do obličeje..
A kdybych chtěla jít za ředitelem za to co mi dělá.. No vlasteně ani nemohla.. Je to nějakej jeho kámoš.. Takže tak. Jakože roli ředitele splňuje na výbornou, ale když se jedná o jeho kamaráda.. Nebudu radši nic pokoušet.
Položila jsem si hlavu na lavici a měla celkem velké obavy co mě bude čekat teď.. Musí být dost nasranej a já se mu nedivím.
Jenže horší je, že šestou hodinu mám normálně tělocvik, ale učitelka je nemocná a nemůže nám to odpadnout.. Nee mi musíme mít supl..
A s kým asi.
Ano s ním.
Den šel úplně normáně až do tý doby než jsme měli mít tělocvik.. Šla jsem se převléct do šatny. No superr. Takže teď tady před ním budu běhat v krátkých šortkách a tričku.
To mě teda pěkně sere. Ale ostatní holky určitě ne. Ty budou rády, že se prěd ním můžou teď vystavovat.
Šla jsem do tělocvičny a všechny jsme čekaly až přijde.
Najednou vešel. Byl tak sexy. Měl bíle volné tričko a takový ty dlouhý kraťasy plus píšťalku kolem krku. Ani by jste neřekli, že někomu může tak kurevsky slušet píšťalka.
Rozcvičili jsme se a pak běhali. Cítila jsem jak mě pozoruje, ale když jsme se ohlédla koukal jinam. Myslela jsem si a celkem se i bála toho, že si mě hned na začatku hodiny pozve do kabinetu či tak..
Ale ne. Dělal jakoby jsem tam nebyla. Fajn tim líp pro mě.
Cvičili jsme, hrali nějaké hry a co já vím.
Konečně ohlásil konec hodiny a když jsem se zvedla, že půjdu. Něco nebo někdo mě zastavil.
"Slečno Boo, vás se to ještě netýká.„ Křikl až se nějaké holky lekly. Pak si něco šeptali 100% o mě jak jinak. Min se jen otočila a úkázala, že mi drží palce.
Stála jsem tam v tichosti a on čekal až všechny holky odejdou. Možná mi bylo trochu jasný co se stane. A možná tak trochu jsem to i chtěla.
Když jsme tam byli sami dva zabouchl dveře a zamkl je. "Víš myslel jsem, že když se ti vysměju do obličeje odradím tě od sebe. Ale nee paní se bude pořád vystavovat. Mučíš mě, už se nemůžu udržet. Dneska ráno jsem chtěl být hodný, ale ty jsi byla zlobivá holčička. A tak tě čeká trest.„
Když to dořekl rychlostí blesku byl u mě a tlačil mě na žebřiny. Ušklíbl se chytl mě silně pod krkem a začal mě dravě líbat..
_________________________________________
Hoj👋tak je tu další část. To úchylné co teprve přijde jsme si nechala hezky na příští kapitolu😂💦 Doufám, zě se to někomu aspoň trochu líbí. A u dalšiho dílu zatím CUSKY🖤
Sorka za chyby.
ČTEŠ
Daddy Teacher?! |M.YG.| [DOKONČENO]
Teen Fiction-Má atraktivního učitele, ale nechce se smířit s tím, že by k němu měla nějaké city. -Co když zjistí jaké city k němu má? -Jak k tomu přistoupí? Bude si chtít jen pohrát nebo po chvíli bude chtít i lásku? ~tohle bude asi kravina, ale chci to zkusit...