Tak fajn co mám dělat? Teď mám hroznej zmatek v hlavě..
Chci ho.
Ale KURVA!!!
Nevim jestli spolupracovat nebo ho od sebe odtrhnout. Chci ho fakt moc, ale nemůžu si začít s učitelem..
Stála jsem tam jako skála a nic nedělala. Kousl mě celkem dost do rtu, odtáhl se a koukal na mě. "Notak poddej se mi a třeba ten trest dneska nebude tak hroznej..„
Počkat počkat co to řekl?! Jaký dneska? A co má pořád s tím trestem?
Byla jsem hrozně zmatená, ale rychle moji mysl ovládl chtíč po něm. Nevím co mě to napadlo, ale chytla jsem ho za tváře a přitáhla si ho do polibku..
On se ale odtáhl a zamračil "nějaká nedočkavá najednou.. Nebudeš si takhle dovolovat je to JASNÝ?!„ Poslední slovo na mě až zakřičel..
Šel z něj strach. Nechtěla jsem aby mě bil. Radši jsem jen přikývla, ale i tak ho hrozně moc chtěla.
Když viděl jak se ho bojím ušklíbl se a zase se vrhl na moje rty.
Byl tak drsnej, ale nijak mi to teď nevadilo. Rozepl si kalhoty, chytl mě za vlasy a zatáhl tak, že jsem klečela a před obličejem měla jeho chloubu.
"Kuř!„ Poručil mi a já tak učinila.
Jazykem jsem mu obkroužila jeho špičku penisu a pak si ho dala co nejvic to šlo do pusy. Zbytek jsem obstarávala rukama.
Semkla jsem rty a pohybovala pusou. Slyšela jsem jeho vzdechy. Najednou si obmotal moje vlasy kolem ruky a zarazil mi jeho penis úplně po jeho kořen. Až do krku.
Měla jsem slzy v očích, nemohla jsem dýchat. Začal si určovat svoje tempo a pochvíli se mi udělal do pusy.
Radši jsem to poslušně spolkla. Postavil mě na nohy a strhl mi šortky i s tangami.
Přejel mi prstem po rozkroku. "Ummm.. Jsi tak vlhká.„ Zašeptal mi do ucha a vrazil do mě prst.
Prohla jsem se vzádech. Chtěla jsem ho v sobě cíti a bylo mi jedno jak takže tak.
Začal ve mě prstem pohybovat a přidal i druhý. Bylo to užasny "Yoongiii.. Ahh..„ vzdychala jsem slastí.
Zrychloval a když cítil, že skoro budu a to, že to vycítil dobře vytáhl oba dva prsty ven.
Zmateně a pěkně naštvaně jsem se na něj koukla. No to snad nemyslí vážně. On se udělá a já jako nemůžu?
"C..o..co je?„ Koukla jsem se na něj když si nandal kalohoty.
Přišel ke mě "to je tvůj trest zlatíčko. Být tebou jsem rád, že dneska to dopadlo takhle.. Příště to rozhodně takhle "růžově" nedopadne..„
Dopověděl, odemkl a odešel..
Co prosím?! Stála jsem tam doslova jak tvrdé Y.
Zachvíli jsem se však sebrala a šla se převléct.
Přišla jsem domů a šla se rovnou osprchovat. Potom jsem si udělala něco k večeři jelikož jsem se stavovala za našima bylo už pozdě. Byla jsem se s nima rozloučit. Jedou někam na dovolenou asi Kanáry či co a prý na měsíc nebo tak a nebudeme asi ve spojení..
No nic po večeři jsem si šla lehnout do postele. Dala videochat s Hobim a Min. Vše jsem jim řekla a taak.
Pak jsem si projížděla ig.
Přidala jsem na ig story fotku v zrcadle. (Nemohla jsem najít žádnou fotku co by se mi líbila.. Takže si představte nějakou hot fotečku, ale zase né úplně nahou xdd)
Hrozně jsem se nudila a můžu si tam dávat co chci.. Navíc už je mi dost let.
Samou nudou jsem usla. Vzbudil mě budík do dalšího "úžasnýho" dne.
Udělala jsem ranní rutinu a bla bla bla xdd..
Přišla jsem do školy a šla rovnou do třídy. Měla jsem to jen tak tak.
Hobi a Min mi včera řekli, že nepříjdou či co.. No joo prostě mileneckej výlet..
No a hadejte s kým byla první hodina.. Ano s ním..
Zadal nám něco z učebnice a než jsem ji otevřela už jsem slyšela ten velice známí hlas.
Slečno Boo, do kabinetu.
Wtf tak co mu je? Co jsem jako udělala hh? Šla jsem teda za ním do kabinetu a když jsme tam byli tak nečekaně zamkl.
Posadil mě na stůl.
Zamračil se a řekl "tak takhle to teda nepůjde holčičko..„
_________________________________________
Nazdar tak je tu další díl.. Možná ještě dneska vyjde další knížka opět s Yoongim😍 Ano prostě místo toho abych něco dokončila budou vycházet další knížky😂😂
ČTEŠ
Daddy Teacher?! |M.YG.| [DOKONČENO]
Teen Fiction-Má atraktivního učitele, ale nechce se smířit s tím, že by k němu měla nějaké city. -Co když zjistí jaké city k němu má? -Jak k tomu přistoupí? Bude si chtít jen pohrát nebo po chvíli bude chtít i lásku? ~tohle bude asi kravina, ale chci to zkusit...