~29~

753 49 8
                                    

„Tak ty kapky na spaní nebyly až tak silný." Řekl Yoongi a já ho moc nechápala, když mě vzal do náruče, že prej už tu nebudem ani minutu vůbec jsem se nebránila.

Nasedli jsme do auta a on mi všechno řekl. Úplně od začátku hledání až ke konci. Už jsem byli doma, ale fůrt jsme si povídali. Já mu taky řekla všechno a on byl ještě víc naštvanej.

Pak nachvíli odešel, že prej musí zavolat na policii a všechno to dořešit.

„Tak co?" Zeptala jsme se ho když přišel zptky do obýváku.

„Joo v pohodě.. U policie děla Namjoon takže jsem vždycky v suchu." Zasmál se a přišel blíž.

„Víš měl jsem v plánu něco udělat než mi to Kate a její šilenej plan překazil." Řekl chytl mě za ruce a postavil na nohy.

Kouaka jsem se jen co dělá a naznačila mu ať pokračuje.

Usmál se a začal si..

KLEKAT?! co prosím?! Koukala jsem na něj překvapeně a měla slzy v očích. Musela sem si dát ruku přes pusu, když vytáhl krabičku a v ní byl překrásnej prsten.

„Boo.. Vezmeš si mě?" Řekl a já v jeho hlase zaslechla malinkou obavu.

„ANO ANO MILIONKRÁT ANOO!" Řekla jsem a nastavila mu ruku. Hned mi dal na prst prsten a políbil mě.

„Miluju tě, ale jak to teď bude se školiu atd?" Řekla jsem a podívala se na něj.

„Taky tě miluju! A o to se teď nestarej mám to vymyšelný. Co kdyby jsem šli teď do ložnice a oslavili to tam spolu nějako?" Zeptal se s šibalským výrazem a mě bylo hned jasný jak to myslí.

Jen jsem kývla na souhlas a už mě tam tahal.




THE END:DD

_________________________________

sorka za chyby

TAK JE TU KONEC TADAAAAA!! dekuju vsem moc za votes, komentare a proste celkovou podporu! doufam, ze se vam to aspon trosicku libilo a omlouvam se za vsechny chyby a nedostatky co se v pribehu najdou XDD

takze zatim a doufam, ze treba u dalsiho pribehu xd

~agee

Daddy Teacher?! |M.YG.| [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat