~14~

1K 54 19
                                    

"Tak jak jsem slíbil. Teď jsi na řadě ty..„


Popravdě sem se i celkem těšila na to co mi udělá za tu kabinku v obchodě, ale.. Všechno prostě musí mít to "ale"..

Seděla sem mu na klíně a klepala se zimou, bylo mi blbě a cítila sem se přilšerně.. "Babygirl není ti něco?!„ Zeptal se mě tak starostlivě🥺jako kdybych byla nějaký nemocný štěňátko.. xd

"Né, vůbec nic sem v pořádku..„ Byla sem hodně hloupá když sem si myslela, že to nechá plavat?

Jo byla.

"Tak hele jsi celá bledá a klepeš se zimou, takže tohle na mě nezkoušej!„ S těmi to slovy mi přiložil ruku na čelo a hned na to sebou úplně cukl.

"Boha, však ty úplně hořís!! No tak to nic nebude musíš být zítra do školy fit!„ Byla sem smutná, že nic nebude a moje smutný oči nepomohly.

Odnesl mě do postele zabalil do peřiny a sedl si ke mě.. "Tak a budeš hezky spát a musíš se vypotit.„ Mile se na mě usmál a už se zvedal pryč..

"D..daddy!„ Chytla sem ho za loket a nepustila.. "Copak se děje zlatíčko?„ zeptal se

"Neodcházej! prosím buď tu semnou„ prosila sem ho a on si sedl zpátky. "Ale zlatíčko kam bych odcházel budu tu s tebou celou noc, jen sem ti chtěl udělat čaj a teď už spi..„

Vůbec sem nemohla usnout:// jen sem měla zavřený oči ať si myslí, že spím. Celou dobu koukal do mobilu a s někým si psal, pak se zved vzal si klíče a šel pryč z ložnice..

Tohle mi bylo nějaký divný zvedla sem se s koukala škvírkou mezi dveřmi.. Jenže on reálně odešel pryč.

Fajn tohle mi nedalo.. Vzala sem si bundu, protože mi byla fůrt zima.. Byla sem celkem slabá, ale zajímalo mě kam jako šel.

Byl fakt hloupej, když nezamkl:D. Jelikož je nějakej klub kousek od tuď ještě sem ho viděla kam šel a stihla ho..

Vešel do baru a já nenápadně v davu lidí hned za ním a to co sem viděla mě bolelo.




Viděla jsem jak tam čekala nějaká holka u baru a že to byl kus holky.. Vysoká, štíhlá, vyspělá černovláska v jeho věku... A nečekaně čekala na něj. Přišel k ní a ona se na něj hned vrhla. Slzy mi padaly po tvářích.. Ještě, že sem měla v bundě mobil, hned sem si to natočila..

Stála sem tam jako tvrdý "y" asi po minutě už ho ta černovláska táhla nahoru do těch pokojíku pro nadržence..

Myslela sem si, že by mi mohl být věrny nebo, že pro něj něco sem.. Jo vlastně sem. Sem jeho žákyně a hračka, když zrovna neojíždí nějaký coury..

Běžela sem zpátky k němua opakovala si jak sem hloupá..

Byla sem fakt slabá, takže sem měla v plánu se tam jen trochu prospat a pak brzo ráno zdrhnout k sobě domů. A hlavně to nebude tak nápadný, ale seru na něj už s ním nechci trávit čas..

Když sem doběhla hned sem zalezla zpátky do postele a OPRAVDU usla.

____________________________________
sorry za chyby

HEYY JÁ JEŠTĚ ŽIJU!!!

Čte to vůbec ještě někdo?

Lol je to mega sračka, ale tak co už to chtělo nějakou zápletku ne?

Tak zatím čuss snad se aspoň trochu líbí.

Tak zatím čuss snad se aspoň trochu líbí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

~Agee

Daddy Teacher?! |M.YG.| [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat