~23~

747 42 7
                                    

Probudila jsem, ale nemohla jsem se nijak pohnout. Byla jsem přivázaná k židli. Bolela mě hlava a já se snažila vzpomenout co přesně se stalo.

„Konečně se nám naše růženka vzbudila.." Z přemýšlení mě vyruil hlas, hlas té dívky co mě omráčila. UŽ SI VZPOMÍNÁM.

Přišla blíž ke mě a já tak mohla konečně vidět s kým mám tu "čest". Když jsem se, ale koukla celkem jsem se zděsila.

Stála tam ona. Ta coura co mi chce vzít Yoongiho. Nehezky se na mě usmála a vrazila mi facu až mi z toho hlava málem upadla.

„Co po mě chceš? Myslíš si, že po tomhle tě bude chtít?" Ušklíbla jsem se na ní. Snažila jsem se být silná a nedávat na jevo, že mám přeci jenom trochu nahnáno.

„Jo? Jsi si tím jistá? A co když mu řeknu, že jsi mrtvá?" Hned na to vytáhla z poza zad nůž a řízla mě do tváře. Musela jsem siknout bolestí a dokonce mi ukápla i slza.

Ale né kvůli tomu řezanci. Momentálně to bylo kvůli tomu, že mě chtěla zabít. Oddělit mě od Yoongiho a žít s ním.

„Ale neboj se zlatíčko. Dneska ještě ne, myslím si, že takhle bude větší zábava." Dořekla s ušklebm na tváři otočila se a odešla. Hned na to jsem propukla v pláč.

POV Yoongi

Bál jsem se o Boo.. Takhle dlouho by jí cesta do obchodu a zpět nikdy netrvala. Snažil jsem se jí dovolat, ale nechala si mobil doma. Nemohl jsem to už dýl vydržet a tak jsem se rozhodl jí hledat.

Šel jsem cestou směrem k obchodu, ale uviděl jsem neco na zemi. Byly to její klíče.

To znamená, že jí někdo unesl a přitom jí vypadly z bundy. Proč by jí někdo unášel. Musím jí najít! Nikdo nebude ubližovat mojí Boo. Došel jsem domů a začal přemýšlet kdo by to mohl být a kam jí asi tak odnést.

POV Boo

Brečím tady už tak hodinu nebo dvě v kuse. Co já vím je mi to jedno. Bolí mě od toho strašně oči a ještě ke všemu ta rána na tváři, protože mi do ni tečou slzy. Cítila jsem ja už mi únavou těžknou víčka a naprosto vyčerpaná jsem usla.

_______________________________

sorka za chyby

ejj tak sem zase tady! hhh snad se libilo a snad uz teda zacnu vydavat casteji

~Agee

Daddy Teacher?! |M.YG.| [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat