Netrvalo to moc dlouho a už vycházeli ze školy.. Asi jim došlo, že na ně počkám a hned si to ke mě mířili..
"Takže nepůjdeme si někam sednout třeba na kávu?„ Zeptala se hned Min..
"Noo.. víte tohle by asi chtělo jiné místo.. Nechci, aby nás někdo poslouchal. Půjdeme do parku na naše místo, tam většinou nikdo není.„ Řekla jsem a oni jen kývli na souhlas..
V parku jsem jim řekla všechno co se stalo v kabinetě.. Neměla jsem problém říct jim něco intimního. Nijak se navzájem neodsuzujeme, nemáme ani jeden rád takové ty zbytečné hádky.. Takže se prostě ve všem podporujeme.. Opravdu ve všem.
"Moc dobře víte jak jsem ho nenáviděla, ale asi jsem si nedokázala přiznat to jak ho miluju.. Jenže má pravdu je to učitel..„ Tekla mi slza po tváři.
"Hele. hele.. Nebul nám tady, jestli ho miluješ tak si za tím stůj„ jak to Hobi dopověděl utřel mi slzu..
"Vážně Boo, víš, že stojíme oba za tenou.. Ale nemůžeme ti říkat co máš dělat.. To se musíš rozhodnout sama. HLAVNĚ NEZAPOMEŇ, ŽE SI ŘÍKÁME VŠECHNO(řekla Min se smíchem). Prostě kdyby cokoliv hned sem s tím„ Min na mě mrkla.
"Lidi já vás žeru.. Co bych bez vás dělala.. Vždyť ani doma to nikomu říct nemůž..„ Usmála jsem se na oba dva..
"Hele máš nás to snad stačí ne? A krom toho jsi už velká holka, vždyť s nima už ani nebydlíš..„ Řekl mi Hobi..
Jo je pravda, že bydlím už sama.. Finančně si to dovolit můžu rozhodně.. Co si budem prostě jsme dost bohatí..
A navíc chci rodičm taky dopřat ten klid.. Ale vídáme se často a jsme i v kontaktu. Není snad žádný hřích, že jsem se chtěla osamostnatit.. Stejně kvůli tomu jak pracovali jsem byla doma většinou sama.. Navíc máme výborný vztah..
"Miluju vás, a taky zvu na kafe!„ Křikla jsem a svalila se na ně.. Stejně si to vždycky zaplatí každý sám.. Idk proč, ale to je fuk.
Když jsme se rozloučili před mým bytem byla jsem dost unavená..
Ještě jsem brnkla našim.. Protože pravda týden jsem se neozvala.. Sice jsem ani nemusela jelikož naši říkali - nemusíš nám volat káždý den a tak užij si svobodu prostě se někdy ozvi nebo ukaž, kdyby jsme potřebovali zavolali by jsme ti..
Osprchovala jsem se, najedla se, udělala nějaké úkoly a lehla si s mobilem do postele..
Projížděla jsem si sociální sítě..
Nemohla jsem usnout a nudila se, tak jsem koukala na doporučené lidi od instagramu a hele...
Kdo jiný tam byl než náš "skvělí" učitel.. Měl tam jen jednu fotku.. Ale kurva hezkou.. Dobře asi jsem se doopravdy zamilovala do svého učitele.. Bože to je zlý.. I tak jsem si nadále prohlížela jeho fotku..
Bože můj.. Koukala jsem na tu fotku snad půl hodiny.
Vážně je to semnou zlý.. Musím se krotit. Je to můj učitel tohle prostě nepřipadá v úvahu..
Můsím se od něj držet dál.. To prostě nejde, nemůžu být zamilovaná do učitele. Který se ještě k tomu všemu smál mým citům..
Chtěla jsem jít pryč z jeho profilu..
Ale všichni známe taký to jak ležíš a najednou ti spadne mobil z rukou příímo do ksichtu..
Auu tak tohle, ale bolelo.. Mobil mi ještě zapadl někam za krk. Když jsem ho vzala do ruky a koukla...
Viděla jsem...
No bože já jsem blbá..
_________________________________________
Co myslíte, že se stalo?Tak je tu další část.. Sorka za chyby..
Jinak je to hrozný já vím..Mám rozepsané knížky a už mám nápady na uplně nové😂😂 tak zatím zdar.
ČTEŠ
Daddy Teacher?! |M.YG.| [DOKONČENO]
Roman pour Adolescents-Má atraktivního učitele, ale nechce se smířit s tím, že by k němu měla nějaké city. -Co když zjistí jaké city k němu má? -Jak k tomu přistoupí? Bude si chtít jen pohrát nebo po chvíli bude chtít i lásku? ~tohle bude asi kravina, ale chci to zkusit...