Neden kurtulamıyorum senden

129 10 1
                                    

Serenayın yanına gitmediğimde bağlar iyice kopmuş sayıldı galiba..ve hanımefendinin set çekimeleri başladı tabikide yanlarına gitmedim ama yüksek ve yakın biryerden izledim harıl harıl çalışıyordu anladım oyunculuğa kendini adamış.. keşke gözlerindeki ateşten birazda kalbinde olsa.Sesli düşünmek hayatımın sorunu hatta bilirmisiniz sınavlarda sesli düşündüğümde tüm sınıfla aynı kağıdı vermişiz haberim yok..İşte Serenay dalmıştır diyordum ama Taner abi gördü beni tam tanımadı uzaktaydım az ve gözlüklüydüm ama Serenay tanımazmı onun bakmasıyla benim çatıdan düşmem bir oldu!Başına bela olduğumu düşünüyor haklı bir dakika onu boşver bir dakika o setteki Hazar Ergüçlü mü hemen gidip tanışmalıyım!..Nasıl olsa o beni alağılayan Eylülden değil yani isim kişiliğe göre değişebilir nasıl taşıdığına bağlı.Neyde her erkek gibi saçımı düzelttim bu sefer cool gibi yürüyecektim ama olmadı ayağım takıldı direk Hazarın önüne düştüm korktu biraz sonra güldü kaldırdı beni sonra etrafa bakındı ne olduğumu sorduğumda kayıp küpe tekini bulamadığını söyledi ahhh bu kadınlar!

O rahat olmasını gerekirse arayacağımı söyledim ilk sette Serenay ve Hazar sahnesi vardı Hazarın gözüne girmeliydim aha işte o küpe..buldum sahne bitti Hazarın yanına gittim bende sana ait bir şey var dedim gülümseyerek çok mutlu oldu ve bir anda sarıldı Serenay bakmıyormuş gibi yapsada kıskanıyordu..daha sonra bilerek ayrıldım Hazar tabi övdü beni Serenay iyice kıl oldu..neyse ceketimi aldım gittim eve geldiğimde cebimden bir not çıktı ve üstünde "NEDEN KURTULAMIYORUM SENDEN" yazıyordu...

Yalnızlık SenfonisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin