Kalktım.İlk kez yaşadığım için kendime kızıyordum bu derece..Yeniden aynı hastane aynı oda aynı yatak.Ama bu sefer tek bir fark var,o da kimsecikler olmamaması.Ve doktor geldi
"Geçmiş ola Mert efendi."dedi bu kadın Muşlu galiba.
"Teşekkür ederim izin verirseniz ziyaretçilerimi göreyim"didim.
Didim?Noluyu lan bana!Boş boş bakıyordum ki
"Senin ziyeretçin yokki.Hazırlanıp çıkabilirsin.."
Ne nasıl ya!Yemim ediyorum alayı öküz be bari az öküz birileri gelir.Neyse hazırlanıp çıktım.Pek birşey hatırlamıyordum kesit kesit.."..."daki partiye gittim.
Shot lara dayanamadım diktim kafama.Kötü günleri acısıydı bu.Yalancıların bozguncuların hepsinin!
Tıkış tıkıştı heryer ama bana o kafayla hayatımın mekanı gibi geliyordu.Omzuma dokunan ele kadar.
Dönmek yaptığım en kötü şeydi ki hayatımı mahveden kız karşımdaydı, Serenay!
S:Napıyorsun sen burda!
M:Sanane!Rahat bırak beni.
S:Yürü gidiyoruz.
M:Evet benden bir adım değil çok adım önde dur!Bir okadar uzak ol bana!
S:Saçmalama!
M:Geçen gün kimsin diyen kız ne ara bu kadar hava yaptı?Sen ünlü değilmisin ünlü olmayan bi gençle uğraşma.!
S:Sinirimi bozma bücür!
M:Yeter!Bırak yakamıda eğlenim be!Sen kimsin ki,bakımcım mı annem mi!Git burdan.
Bağırmaya başladı.Sırf bu gürültüyü çekmemel için gittim onla he ben bücür değilim!
Arabada tek kelime dahi konuşmadım onla.Birden takırtılar geldi hızlı gidiyorduk.
S:Hadi söylesene o notları sen yazdın hepsini sen yaptın değil mi!
M:Hayır.
S:Yapma,bu yalanlar en son bana söker unutma seni hala anlıyorum!
M:Ben yapmadım!
S:Sen yaptın!
M:Ben yapm..
Dönüp baktığımda ağlıyordu..
"Çek şu arabayı kenara ne istiyorsun konuşalım sonra sen yoluna,ben yoluma!
Vitesi çekerken elinde bilekliğimi gördüm.Hayır bu sefer kanmayacaktım.
İnceğimizi sanıyordum ki vitesi daha ileri sardı tam gaz ilerlemeye başladı.
M:Napıyorsun sen!Durdur şunu.
S:İkimizde birbirimizden kurtulacağız kaçış yok!
M:Durdur!İlerde uçurum var deli misin sen?
Uçuruma hızla geldik ve..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlık Senfonisi
Fanfiction❗️İlk olarak Serenay Sarıkaya'ya sevgilerimizi iletiyoruz.Kesinlikle kötü amaçlı ya da ona saygısızlık yapacak bir hikaye yapmayız.Ayrıca sevilen bir ünlü olduğu için kaleme alındı unutmayalım. Yarısı gerçek çoğu "Hayal Ürünü" olan Serenay Sarıkaya...