Benim Üstüme

95 9 0
                                    

Benim aksime o beni anlamıştı.Ve benim aksime çok pişmandı.Ben çok düşünmeyi bırakmışken o sırf benim yüzümden çok düşünmeye başlamıştı.Bakın herşey nasılda tersine döndü.Hatırlar mısınız bilmem de birkaç bölüm önce aynısını bana yapmıştı fakat...fakat ona hazırladığım kutuyu sonradan geri almış olmalıki aklı yerine gelmiş.Hep ondan bahsediyorumda benim aklım dahada beter yahu!Alıp beynimi kuşa taksan ters uçar yemin ediyorum.Sosyal hayattan uzaklaşıp güzel bir gün geçiriyordum ki eve geldiğimde tüm ortam bozuldu.Yok ordan mesaj şurdan arama ordan oyun teklifi..Ve bir arama ondan gelmiş."Serenaydan".Serenaya dönersek o arkadaşıyla konuşmaktan deliye dönecekti..

S:Ya Deniz,ben ne diyeceğim ona yüz bulamam ki..nasıl doğruyu söyleteceğim..

D:Bunu en önce kendine sormalısın..

Derlerken cevapsız aramalarımdan ilk ona döndüm.Telefon çalınca telaşlanmış olmalıki uzub süre bekletti.Ve açtı;

M:Alo

S:Efendim Mert

M:Beni aramışsında..

S:He,yanlışlıkla çevirmiştim.

M:Yanlışlıkla mı?24 cevapsız arama var.Kendini kaybettin herhalde.

Uzatmada konuş rehberimde ne işin var?

S:Hala beni tanımamış gibi nasıl yapıyorsun?!

M:Cevap basit,seni gerçekten de tanımıyorum.Unuttum!

Telefonu bekletti ve Denize sordu,

"Ne diyeceğim?"dedi.

Deniz de;

"Ona en sevdiği şey üstüne yemin ettir,ozaman yalan söyleyemez."dedi.

Telefona döndü ve..

"Mert madem unuttun beni.Madem anlamım yok senin için senden birinin üstüne yemin etmeni istiyorum."dedi.

Bende "Kimin?"diye sordum.

"Çok sevdiğin ve sadece pişmanlıktan unutmaya çalıştığın birinin üstüne yemin etmeni istiyorum,benim üstüme yemin eder misin?"dedi.

Yalnızlık SenfonisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin